Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kan de dele værelse?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 09:16

jeg står i et lille dilemma..

Vi bor i en 3 værelses lejlighed og er til dagligt 3 mennesker. 2 voksne og et barn (en pige). Derudover har min kæreste at 2 drengen der kommer her 2. weekend og i ferier.

Som der er nu har drengene deres eget værelse, vores datter har et, og vi har indrettet stuen så vi kan sove der..

Men.. jeg er træt af ikke at have en ordentlig stue. Vores "sofa" er vores seng, der består af to boxmadrasser på den.

Børnene er 4,8 og 10 år.

Jeg overvejer nu om de tre børn skal dele værelse (min datters, da det er størst) så vi kan få et soveværelse igen men er det fair?

For: Drengene er her ikke så meget, så det meste at tiden vil min datter have det for sig selv

Imod: Den ældste er 10 år, og så nok helst han havde sit eget..

Det har hele tiden været den ældste drengs plan at flytte ind hos os når han bliver 12 og selv kan bestemme. Til den tid skal vi finde et andet sted at bo, med mere plads.

Hvad ville i gøre?

Det er ikke pt muligt at flytte nu, da jeg er nyuddannet, og endnu ikke har et job..

Fjordhest er bedst.

Mor til Naia født d 4-1-06

Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.

0
0
Svar på denne tråd

nej....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 09:28

jeg ville ikke sætte en pige sammen med to drenge - heller ikk selvom de ikk er der meget. Ikke mange børn i den alder er vilde med bare at skulle sove sammen dreng og pige.

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

0
0
Svar på denne tråd

spørg dem
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 09:58

Jeg synes da drengene er så store at man godt kan tage dem med på råd, så prøv da at tage en snak med dem om det.

Alternativt kunne de jo sove i stuen de weekender de er der, og så kunne børneværelset være til alles legesager, og lillesøsters soveværelse.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Lillebror i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

djjd3jdpi3j
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 10:28

i kan da nemt indtage et af værelserne. I kan jo bare tage datteren ind til jer de dage drengende er der eller en ældste eller begge drenge kan sove i stuen.

Eler i kunne evt dele det største værelse op så i får to små værelser....

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider