Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Jeg skal være gudmor - gave?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 18:48

Hej Ænder,

Jeg skal være gudmor for min lille nye kusine, men har i forslag til en gave?

Jeg er på su, sååå ikke til flere tusind kroner

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2010 20:01

Jeg er gudmor til mine 2 niecer og min nevø. Jeg gav tøserne en sølvske hvor jeg fik indgraveret deres navn samt dåbsdato.

Knægten hedder Bjørn derfor synes jeg han skulle have Kaj Bojsens træ bjørn (det er også ham der har lavet den berømte abe) Min søster er meget til sådan noget så den vagte lykke for moderen i hvert fald

Håber du finder på noget til den lille.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Dåbsgave
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 09:18

Som kommende mor, så vil jeg blive glad for noget personligt til min datter...!

En sølv sparegris evt. med navn, noget man kan have glæde af i mange år og huske tilbage på.. :)

Stutteri Vica - Avl og salg af welsh sec. D

v/ Vicky Stolberg og Camilla Alring

http://stutterivica.dk

En gang Welsh, altid Welsh.....

Nu med en lille guldklump i maven, der har meldt sin ankomst d. 23/08-10

0
0
Svar på denne tråd

jeg er gudmor :o)
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 09:41

til min søsters skønne pige. Vi gav (gudmor og gudfar) en fotosession hos en fotograf i byen. Det er der kommet enormt mange smukke dåbsbilleder ud af - og det er jo noget, man har glæde af i mange år. Forældrene blev enormt glade for gaven, og jeg er sikker på, at mit gudbarn også vil elske billederne, når hun bliver voksen

0
0
Svar på denne tråd

gave....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 19:47

Min søn fik af sin gudmor sådan en "dåbsrulle" i sølv, hvor navnet på kirken og barnets navn er graveret ind. Den er min søn super glad for (han er 8 år idag). Det eneste som er lidt øv, er at vi efterfølgende har skiftet efternavn da jeg blev gift - men sådan er det jo.

0
0
Svar på denne tråd

memozz
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 22:02

Jeg er gudmor til min søsters dreng og han fik en memozz mindeplade m. brikker, som jo så kan udvides hele tiden ;-)

Den ligger nok udenfor din prisklasse, men tag et kig alligevel

De blev bare mega glade for den ;-)

www.memozz.dk

/Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

Gaver...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2010 08:14

Er gudmor til min lille nevø (der som snart 7 årig faktisk ikke er så lille mere) ...

Han er født i tyrens tegn, og derfor fik han en halskæde med tyrens tegn, hvorpå der var graveret navn, fødselsdato osv...

Forældrene var superglade for den og knægten han har den altid på, så det må jo have ramt rigtigt ...

Halskæden incl gravering kostede en 3-400 kr - han fik så nogle andre ting dertil, men det behøver man jo ikke hvis ikke økonomien er til det... :)

Og tillykke med den fine titel, det er nu dejligt at få sådan en anerkendelse at få lov at være gudmor ... :)

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Gave....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2010 21:35

Jeg har lige været gudmor til min lille niece. Jeg har hele tiden vist, hvad hun skulle have.

Hun fik en guldhalskæde i 14 karat; det var et hjertevedhæng, hvor jeg fik indgraveret hendes navn: Freja.

Jeg ved, hun ikke kan bruge den nu, men det vil følge hende i mange år. Har selv et fra min dåb, og det er det eneste minde jeg har om min egen dåb.

Man behøver jo ikke købe 14 karat. Vedhænget kostede 800 inkl. indgravering, men uden kæde. Men man kan sagtens få i 8 karat inkl. en kæde til virka 800 - måske endda endnu billigere.

Jeg håber, du finder den rigtige gave, og at din lille guddatter får en flot dåb :)

0
0
Svar på denne tråd

Dåbsglas
Forfatter: 
Dato:  14-04-2010 08:29

Vi købte selv et dåbsglas til vores datter, og vil gøre det samme til vores søn, når han er døbt (og født) vi købte det for de kontanter hun fik i dåbsgave. Men synes det ville være en fin gave fra en gudmor (tjek evt. med forældrene først, da det jo ikke kan byttes)

http://thorlaser.dk/

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Lillebror i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider