Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ekstremt træthed??
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 09:16

så vidt vides er jeg ikke gravid, men chancen er der..

men de sidste snart 3 uger har jeg været konstant træt, sådan virkeligt træt, igår gik jeg i seng klokken 20 og stod op klokken 7 da marcus vågnede, altså har jeg sovet ca 11 timer og jeg er bare stadig vildt træt, jeg ved godt det kan være et symptom for graviditet, men tænkte om der var andre forklaringer???

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

det kan det ja
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 09:48

men henv dig til lægen - det kan jo både være tegn på små ting og større ting som sygdom reelt. men jernmangel el graviditet er mine umiddelbare bud.

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

Trala...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 11:41

Man kan faktisk også blive meget træt, hvis man sover for meget, og 11 timer er nok det man kalder for meget ;)

Man skal ikke kaste med Sten, hvis man selv bor i et glashus - eller hvis Sten er rocker, og ved hvor man bor :D

0
0
Svar på denne tråd

for meget
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 13:04

ja det er rigtigt, men det var også kun lige i nat, ellers plejer jeg at sove 7-8 timer om natten og har altid gjort det. oveni alt trætheden startede jeg så på arbejde i mandags, som selvfølgeligt ikke har gjort det bedre, det er klart, men jeg vil ikke give det skylden for det, da det jo var der længe inden.. men lige pt er det sådan at når jeg har været på arbejde er jeg så træt at jeg ikke synes jeg kan være der godt nok for min søn om eftermiddagen.1

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider