Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Når man bliver nærrig? ...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 08:23

Eller skal vi kalde det fornuftig, det lyder da lidt bedre.. ;) ...

Nu er jeg jo halvvejs i min graviditet, og så skal der jo "bygges rede" ...

Inden jeg blev gravid, havde jeg helt klare meninger om hvilke ting jeg skulle have (baby var ikke planlagt men arbejder i BabySam og så går man jo og danner sig nogle meninger) ..

Bl. a. barnevogn og klapvogn, som skulle være den og den i præcis den farve osv ...

Det startede så med at jeg droppede barnevognen, jeg kunne arve en flot brugt Odder og hvorfor så bruge 7-9000 på en ny Odder som jeg alligevel primært skulle bruge som sovevogn herhjemme...

Nå men så skulle jeg i hvert fald have en helt ny klapvogn - for den skulle jo bruges som kombivogn når vi skulle afsted...

Nu har manden så lige være nede og hente en brugt klapvogn magen til den jeg ville have - 400 kr mit alles...

Må indrømme at jeg er en smule forundret over mig selv.. ;) ... Og manden er nærmest helt i shok - men meget glad da han jo mest tænker på hvor mange penge han sparer... ;) ..

Det er såmænd ikke fordi vi ikke har pengene... Syntes simpelthen bare det er unødvendigt at bruge mange tusinder på nye ting når man kan få brugte der er mindst lige så lækre..

Og jo - det er altså første barn ... ;) .. For mig, i hvert fald . Manden har jo Junior i forvejen men selvom han bor fast hos os har jeg jo ikke været med i hans "babytid" - så for mig er det jo første gang..

Manden følger bare med - han syntes at alt det der er jeg bedre til .. Så det er heller ikke hans indflydelse der gør det..

Er der andre der har oplevet noget ligende? .. Altså blevet mere fornuftige og tænksomme istedet for bare at bruge løs på alt til baby? ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

bare det var mig
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 08:47

Ja, hvor ville jeg ønske det havde været mig, der i sin tid, var blevet ramt af besparelses-genet...

Nu købte jeg godt nok ikke en barnevogn til 7-9000 kr, men en ganske udemærket - fantastisk - ifølge mig - Simo til 4000...

Men alt det andet, som jeg måtte eje - dimser af den ene og anden slags, tøj i stakkevis, der aldrig blev brugt..

En million legetøj, der aldrig blev brugt, bamser og andet...

Jeg købte div. cremer til strækmærker, brystcremer, og alt muligt plejende skrammel, som jeg aldrig fik brugt - fordi alt skulle være uden div. tilsætningsstoffer og lød smart..

Sengetøj i tusindvis - tæpper, dyner osv..

Nu var jeg så heldig at få to børn i rap med 14 måneders mellemrum, så det kunne overtages, men nøj hvor har jeg måtte sende meget videre - det var jo en dreng og en pige jeg fik..

Ting jeg så til gengæld var glad for jeg fik var bla. mine uld-ammeindlæg, en voksipose, en blespand, og mit væghængte brio-pulsebord, som jeg dog købte brugt..

Ja, ser du - glæd dig over de penge der spares og at miljøet bliver mindre belastet - jeg har godt nok, med dårlig samvittighed, kasseret meget, men har også glædet mig over at kunne glæde andre ved at forære ting og sager væk...

Feks. var jeg så glad for at min daværende svigerinde ville overtage det meste og var glad for det og alt det drengede...

Hun blev hurtigt alene mor og uden ret mange midler og var himmelhenrygt:-)

Se det glæder mig - at andre også bliver glade og får gavn af det jeg videregiver..

Sikke dog et rodet indlæg - håber det giver mening...

Så til slut - gid jeg havde været så fornuftig:-)

Kærlig hilsen

Stine

- Mor til Andreas 2. juni 2006

&

Kaya Rosa 10. august 2007

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 09:46

Tja, for os kom det helt af sig selv. Vi har bare ikke pengene til at købe alt helt nyt. Derfor har vi købt langt det meste brugt. Vi købte en brugt fin barnevogn, brugt klapvogn, brugt tremmeseng osv. Og vi er glade for det! Selvom det er brugt er det stadig meget pænt og det er nyt for os :) Tøj købte vi også brugt. Kæmpe sække for få penge og hvor er der bare meget flot tøj imellem! Det kan knapt ses at det har været brugt. De slider jo ikke meget på det når de er så små.

Så vi er store tilhængere af at købe brugt. Glæden, ved at få nyt, bliver ikke mindre ved at købe brugt.

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

både og
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 09:51

har købt brugt - men ahr osse insisteret på at jeg ville ha nye ting til ham - det er dog primært tøj og hans seng der her er tale om.

Jeg købte en fin emmaljungevogn med puslebord, babyalarm (jeg dog ikke var tilfreds med og som røg ud) samt allergi venlig dyne og pude. Emmaljungaen fik slanger i hjulene og bremser på for 1000 kr - men den smider stadig luften OG nu osse dækkene. Ville ønske jeg havde købt en NY bare billigere i stedet så! Så købte jeg en brugt vogn- combi. Smart en der kunne dreje på firhjulene- super smart for dårlige skuldre - men nej for den skal abre ramme en bette sten så tipper den. Så en anden brugt combi måtte jeg ha fingre i.

Så kunne jeg lige så godt ha købt en ny vogn i stedet fra statretn af når uheldet her var ude. Det havde sandsynligvis været billigere og mindre frustrerende osse.

men brugt KAN være super dejligt og det behøber ikke betyde ringe kvali heller.

Jeg ahr osse overtaget tøj fra venner ect. Super flot tøj der jo nærmest ikk er nået at blive brugt el slidt for pokker. Nyt er dog osse indkøbt ellers ville jeg simpelthen PERSONLIGT føle mig som en lousy mor. (ikke at man ER en lousy mor af den grund nej - men sådan ville JEG bare føle mig).

Vask pg frysbare legesager er der købt lidt brugt af - andet er købt nyt (det meste selvfølgelig).

Sådan fortsætter vi.

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

jahhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 09:52

jeg må indrømme jeg også køber brugt , det skal selvfølgelig være iorden , men det gør ikke noget det er brugt , jeg vil hellere spare de penge nu og bruge dem på ting til baby når denne er blevet større og får meget mere glæde af de ting man køber.. jeg har dog købt lidt nye ting som en pusletaske , ned sat fra 599 til 299 og det var præcis den jeg gerne ville have med da jeg kunne spare en masse penge slog jeg til .

dobbelt hundebur købes...

ferguson plov sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 09:59

det er ikke så længe siden jeg lavede en tråd der mener meget om din... det kom sig så dog af en veninde der købte alt nyt og ikke havde råd til det og vi arvede/købte nogen ting brugt... jeg synes det er en rigtig fin holdning... nogen af de svar der kom i min tråd jeg husker bedst er:

-tingene er jo alligevel brugt hvis man køber nyt første gang og gemmer til nr 2...

-brugt er vasket og derved fri for mange affaldstoffer...

-nyt er som regel meget stift og svært at få til at sidde ordentligt...

-man er lidt miljøvenlig hvis man arver/køber brug...

der er faktisk rigtig mange ting som ikke er brugt mere end 2- 3 gange før bebs er vokset ud af det...

vi venter vores lille bebs lige rundt om hjørnet og er faktisk sikker på vi faktisk har ALT for meget tøj i forhold til hvor hurtigt de vokser... jeg har arvet det meste... vi har lige som jer ikke problemer med økonomien og troede faktisk ikke jeg ville købe noget brugt... men barnevogn, tremmeseng osv har vi sparet RIGTIG mange penge på... vugge får vi af mne svigerforældre... en rigtig prinsesse vugge hvor hun selv har syet himmel osv til...

noget af det eneste vi har insisteret på at købe nyt er vores autostol med isofix... men ellers synes jeg det er helt i orden at tage imod med kyshånd hvad man bliver tilbudt...

min mand troede faktisk også at jeg ville købe alt fra nyt og da det så ikke var tilfældet synes han jeg skulle forkæles og jeg invisterede så i et spejlrefleks kamaera... havde længe ønsket mig sådan et men synes det var mange penge... manden kom så med et svar som hed "du har simpelthen været så bevist om dine indkøb til baby så synes du skal købe det kamera du gerne vil have, når baby kommer kan du jo med glæde bruge det"... så vupti kom det mig til gode...

forsæt du bare med at se dig om efter det brugte...

har fundet en del både her på hn men også på babygalleri.dk

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...

venter en lille prinsesse i slutningen af marts...

0
0
Svar på denne tråd

nyt.....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 09:59

vi har købt langt det meste fra nyt, men idag tænker jeg også hvorfor skulle vi bruge så mange penge (7500 kr.) på en barnevogn som pt kun bruges 1 gang dagligt i weekenderne (han har en anden i dagplejen) bagved huset??? og den dyre klapvogn (5700 kr.) hvad skulle vi med den, vi synes den er tung og træls at køre med, men den hedder det rigtige og er pæn hmmm desuden bruger vi den ikke ret meget...

nej ved næste barn tænker vi os om og bruger kun mange penge på det nødvendige!!!!

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Købe brugt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 19:19

Alle de store ting som barnevogn, puslebord og seng har jeg købt nyt. Har købt noget tøj brugt, arvet noget, fået noget nyt, og har også selv købt noget. Barnevognen fik vi rigtig billigt da den var sat mere end 50% ned, puslebordet var på tilbud og sengen fik vi forærende.

Alligevel synes jeg vi har brugt MANGE penge på ALT MULIGT. Bare sådan noget som madrasser til lift/barnevogn/seng, legetøj (hvilket jeg har købt aaaalt for meget af tror jeg), puslegrej, sengetøj, lamper osv. osv. osv., det løber alt sammen op.

Når vi skal have den næste, vil jeg helt klart bruge mere tid på at finde tingene brugt, for puha man bruger mange penge på alle de små ting.

0
0
Svar på denne tråd

God tråd..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 09:18

Vi er lige i det - udstyrsjunglen! Det er vores første barn, og da vi kender kønnet kan vi målrette indkøbene noget bedre - men måske ikke så godt for økonomien

Sjovt nok så havde jeg indtil for nylig sagt, at jeg aldrig ville bruge så mange penge på en ny barnevogn a la Odder til 8-10.000 kr, men havde nærmest besluttet mig for en Brio model - indtil et besøg i Babysam, hvor jeg blev noget forelsket i en Odder Zip på X-dream stel... (Tak, Babysam).

Nu er jeg sådan i tvivl, om jeg skal vælge en ny billigere Brio, en brugt Odder på X-dream eller skeje ud og købe en ny Odder. Vi har råd til en ny Odder, men fornuften stiller spørgsmålstegn ved om man nu også får så meget mere for pengene...??

Så sjovt at læse ManEaters indlæg - hun er gået i den modsatte grøft. Jeg vil bare ønske jeg kunne beslutte mig

Og apropos er der nogen der ved om barnevogne (især Odder) kan tænkes at komme på udsalg allerede her til foråret??

0
0
Svar på denne tråd

Køb brugt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 09:48

Jeg har købt langt det meste brugt (også barnevognen), og kors hvor er jeg lykkelig for det. Mange af tingene har de kun kunne bruge i ganske få mdr. (såsom skråstol, bæresele m.m). Og jeg er ved at sælge en del af tingene igen, hvor langt det meste, fint sælges til indkøbsprisen, fordi jeg har holdt mig til mærke/kvalitets udstyr.

Så det kan varmt anbefales at købe brugt.

"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden."
-Henry Mencken-

0
0
Svar på denne tråd

Brugt...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 19:36

Hehe, jamen det er rart med lidt forståelse... ;) ...

Min kære chef ryster selvsagt på hovedet af mig, men det er da også en 10-15 000 vi går glip af i omsætningen, bare fordi jeg er blevet fornuftig .. ;) ..

Ja, ting som madrasser, sengetilbehør, legetøj, brystpumpe/flasker (just in case), tøj og alle mulige andre småting - de bliver faktisk også hurtigt en dyr post...

Så gys hvis man skulle have brugt 10-15 000 på barnevogn, klapvogn (skal bruges med voksi til at tage med i bilen når jeg er for doven til at pakke barnevognen sammen) ... Så kan jeg pludselig godt forstå folk syntes det er dyrt med børn... ;) ...

F eks så har barnevogn med lift (Odder), klapvogn med regnslag, fodpose og lammeskind (Teutonia Mistral), Babyalarm (SuperNova med helt nye batterier) og Voksi pose med sommer/vinterdyne og bæreplade (original) samlet stået mig i 700 kr brugt.. Det er incl 5 lagener, 2 rullemadrasser, klikselen (babydan) babydyne med 2 sæt sengetøj samt fluenet..

Vi er jo langt over 15 000 hvis de ting skulle købes fra ny...

Ved ikke om det måske er nemmere at købe brugt og være glad for det, når det er et bevidst valg og ikke en nødvendighed pga pengemangel?

Aeseldyr: Se nu skal jeg jo så sige at du selvfølgelig skal købe den nye Odder.. ;) ... (Jaja man er jo ikke udstyrs ansvarlig i BabySam for ingenting) ...

Nej man skal nok kigge på hvor meget man kommer til at bruge det - og hvad man kan få for pengene hvis man vælger brugt.. Skal vognen alligevel stå hos dagplejer det meste af tiden - hvorfor dælen så give 8-9000 for den? .. :)

Er nu heller ikke så god til at beslutte mig... ;) .. Har sagt at nu køber jeg de brugte ting jeg falder for - og er jeg så ikke tilfreds med dem når baby kommer - ja så køber jeg nye ting og sælger de brugte igen ... Jeg vil bare ikke købe nyt før jeg ved om jeg reelt har et behov for det...

Nogle ting kunne jeg så ikke drømme om at købe brugt.. F eks autostol, madrasser, brystpumpe, flasker osv..

Men dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har fået det sådan .. ;)

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

Brugt og nyt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 20:03

Vi fik en meget billig ny barnevogn med lift af min svigermor (2000 kr gennem coop)og eftersom den kun bruges som sovevogn i DP er det helt fint.

For 500 kroner fik jeg (brugt) 7 sække tøj og en emmaljunga klapvogn (også med lift)- det er stadig som at gå i forretninger at gå på loftet og finde næste størresle tøj :-)

Tremmeseng er købt brugt billigt, - jeg købte ny madras. Og til jul fik hun en ny og endnu bedre madras - så er skum-madrassen klar til lillebror, når han når til at skulle bruge tremmeseng.

Puslebord - ombygget ikea-kommode, afhentet gatis.

Jeg har fået forøret en tvillinge-klapvogn af bedste tyske kvalitet, så begge unger kan transporteres på indkøb fx. Selvom den er stor åbnes den med eet klik eet sted! Kanon!

Lidt tøj og legetøj har jeg selvfølgelig købt gennem tiden!

jeppe arver så meget, så han har fået luksusdyne og luksusmadras til liften - og får et nyt tv til stuen, griner (jaja, Johanne fik en tørretumbler!!)

Det "største" jeg har købt selv var en stroller til 700 kroner på tilbud i Babysam. Jeg overvejer STADIG at sætte ild til den og parkere den ved babysams hoveddør, for det er simpelthen det argeste @!#$ og jeg kan STADIG ikke selv klappe den sammen!! (Den hedder Onyx og er orange!)

Pt mangler jeg endnu en tremmeseng og endnu en barnevogn - til at starte med kan jeppe sove i klapvognen i liften, så det har endnu ingen hast. han kommer også først imorgen 8 dage(hjææææælp!!!)

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Skingur....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 07:55

Hehe - Onyx er da ellers så nem... ;) ..

Nej min chef kan faktisk heller ikke slå den sammen... ;) ..

Måske er det bare fordi sælgeren fra firmaet er så sød, jeg altid hører efter når han er forbi ... ;) ... Han er 2 meter høj og det ser faktisk enormt sjovt ud når han skal demonstrere den type vogne ... ;)

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

Måske man bare
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 08:03

skal være to meter høj for at slå den sammen... så tror fanden jeg ikke selv kan, med mine 1.60....

Udover den er umulig at klappe sammen så tog det en time at justere selerne efter den havde stået i skabet i tre måneder og bobben pludselig var blevet to numre større!!

Jeg fortryder jeg ikke købte sådan en pap-en i netto til 120 kroner - den havde muligivs ikke holdt så længe, men så kunne man have købt tre og STADIG sparet penge!!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 08:43

Nej desværre, for mig var det faktisk omvendt.

I starten af graviditeten var jeg meget bevidst om at jeg ikke ville bruge for mange penge på nyt...

Desværre blev jeg mere og mere ufornuftighen ad vejen. Det eneste brugte vi er endt op med, er auto-stolen.

Gik helt i selvsving da det kom til barnevognen!

Jeg er simpelthen for svag når det gælder, jeg er guf for sælgerene i baby-forretningerne, de kan virkelig appellere til mit følelsesmæssige gen når de fortæller om sikkerhed, allergier osv osv

Venlig hilsen

Sidsel

Termin d. 4 april

0
0
Svar på denne tråd

Sælgere...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 08:52

Altså, jeg er sgu ikke meget over halvanden meter og jeg kan nu sagtens slå den sammen ... ;) .. Det er da bare at trykke ind og løfte op i den nederste dims og så træde på den øverste dims ude i siden .. ;) ..

Nu er jeg jo netop "sælger" i en babyudstyrsforretning... ;) ...

Og jeg kan da ved gud ikke se hvor sikkerheden skulle blive mindre af at købe brugt, så længe man køber ordentlige mærker og velholdte ting...

Madrasser, dyner mv hvor der kunne være snak om allergi, det ville jeg selvfølgelig også købe fra nyt...

Autostol kunne jeg så aldrig drømme om at købe brugt - netop pga sikkerheden .. Du aner ikke om stolen har været med i et uheld og derfor burde være kasseret, om den har været tabt eller om der er brud indvendigt i stolen..

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 09:30

Jeg synes ikke det er nærighed, jeg kan kalder det alm. sund fornuft

Vi fik en hundedyr Odder vogn af mine forældre, og så har jeg købt en Emmaljunga Cerox på tilbud.

Tøj og legetøj begyndte vi først at købe i str. 74, resten har vi fået i gaver (min mor er helt gal med at købe til barnet, dejligt for mig ).

Højstol og babyalarm fik Sallie af sin farmor og farfar. Så vi har også haft en "billig" baby, jeg synes det har været fantastisk at købe brugt, men pænt og velholdt.

Vi er ved at lave værelse til Sallie, og jeg efterlyser i denne sammenhæng en rød Hermelin tremmeseng brugt fra IKEA. Hvis ikke jeg får nogen henvendelser på annoncen, så må jeg jo købe en ny *gys*. Dette bliver så hendes første møbel, som ikke er købt brugt. Nej, det passer ikke - jeg har købt en 9-18 kg. autostol til hende, som er købt i Tyskland. På den måde sparede vi lige kr. 700,-

Resten af møblerne har jeg også tænkt mig at kigge efter i den Blå avis inden jeg kører i IKEA efter dem.

Samlet tror jeg Sallie kostede os maks. 3000,- i udstyr hendes første halve leveår.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 12:32

Jeg er så lidt anderledes... dog stadig "nærrig" :D

Jeg ville bare ikke have noget brugt. Men syntes selv jeg er super god til at finde gode billige ting.

Købte f.eks. min barnevogn til 1600 kr, med madrasser, lift og pusletaske :D Og er virkelig glad for den.

Min autostol købte jeg ny til 700 kr, desværre ikke så glad for den. Syntes det er møg irriterne at man skal spænde hele stolen op for at få barnet ud, meget upraktisk.

Købt 2 ting brugt, en gammel dags højstol til 45 kr og en tigerdyrs bamse/stol til 20 kr. Alt i alt brugte vi vel mellem 5-7000 kr ...

Nu mor til jordens

smukkeste pige

Alice Sofia

13. Februar 2010

3330 g og 53 cm lang

0
0
Svar på denne tråd

Nyt/brugt
Forfatter: 
Dato:  24-03-2010 13:09

Er også gravid (halvvejs) og er begyndt at købe ind. Pt. har vi brugt ca. kr. 10.000 på nye og brugte ting. Vi har ingen at "arve" noget fra, så vi skal selv købe ALT. Har ikke noget imod at købe brugt vi har feks. købt en helt ny Super Nova babyalarm næsten ny Römer/Britax autostol, Voksipose med vinter- og sommerdyne + bæreplade for ca. kr. 3.000,-

Vi har fra ny købt barnevogn, lift, pulsetaske og puslebord - altsammen på tilbud. Vi har sparet ca. kr. 4.000,-

Kunne ikke finde på at købe brugt madreas, dyne, sutteflasker osv. Heller ikke brugt tøj med mindre det var nogen jeg kendte.

Vil gerne købe brugt, bare ikke hvad som helst. Elsker tilbud og at spare penge Men køber og betaler også gerne prisen, for de ting vi mener vores rolling skal have. Vi regner med at bruge mellem 20.000-25.000 på det mest nødvendige inden han kommer til verden. Der er nogle ting vi bare vil have og så må man jo betale. Vi har som sagt heller ingen at "arve" fra og heller ingen forældre, der er tosset med at købe ind.

0
0
Svar på denne tråd

skingur
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 02:16

For 14 år siden fraråede man nyfødte, at sove på skumgummimadresser pga vuggedød. Jeg ved ikke om det stadigvæk gælder ?

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg 545.000 kr. NU KUN 475.000 kr i 4894 Øster Ulslev

Gloster,er til salg se præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

Madrasser...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 08:16

Hanne ... Ja det er sandt - det var vidst noget med brugte madrasser og en eller anden mide der var deri, som man mente kunne være skyld i vuggedød ..

Det tror jeg stadig gælder ... I butikken fraråder vi i hvert fald både skumgummi madrasser og alle typer brugte madrasser...

En sjov tvist til mit første indlæg i denne tråd ... Nu har min mand fannerme forelsket sig i en Juno-seng - altså en seng der koster 4500-5500 fra ny.. ;) ...

Han mener åbenbart jeg bruger for lidt penge ... ;) ...

Nu er kampen så sat ind for at finde den brugt til rimelige penge - for jeg nægter simpelthen at give de penge for en seng .. ;) ...

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

jeg blir
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 09:04

vist osse mere og mere "u"fornuftig som nogen ville sige hen af vejen... Får mere og mere lyst til at købe nyt til trolden selvom pengene er små... Det er sjovere og dejligere at gå i butikker med barnevognen og være ude og kigge og røre og se på tingene selv inden jeg køber dem må jeg erkende. Så her til d 1 skal jeg ud og ha indkøbt for ca 2500 kr nyt legetøj og udviklings legetøj Uha jeg har shoppegen når det gælder trolden (bar ikk mig selv) hi hi... Hmm... Har ikke fundet noget brugt skal det siges

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider