Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

sygdom igen og igen ;o(
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 20:29

min søn er 11 mdr gammel, og har siden han var 5 mdr været mere eller mindre "syg" hele tiden!!!

væske i ørene som har ført til dårlig søvn og ømme ører, den ene forkølelse efter den anden, mellemørebetændelse igen og igen, roskildesyge flere gange, vaccine som førte til høj feber i en uge. fik lagt dræn..

lige pt står den på mellemørebetændelse, trods drænene, slem forkølelse, øjenbetændelse og muligvis lungebetændelse, så han har feber, hoster sover meget dårligt og er bare rigtig rigtigt skidt tilpas...

det er bare snart nok, hver gang han har været syg har det taget en lille uge før han er helt ovenpå igen, og så fanger han noget andet igen kort efter ;o( det er så synd for ham og da jeg næsten er alene med ham er det også meget meget hårdt for mig ;o( (min kæreste er lastbilchauffør og er ikke ret meget hjemme til hverdag)

bare lige et opgivende indlæg fra en udkørt mor, der har frygteligt ondt af sin lille søn..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

hej Ditte
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 22:11

Vil bare lige sende min medfölelse til dig, det er ik sjovt når de er syge :(

Stakkels lille purk, han har da måtte tage imod megen sygdom.

Ved det er hårdt at väre med dem selv, vi bor i sverige og min käreste arbejder imidlertidig stadig i DK, så jeg er selv med Alexander 14 dage af gangen, og han har 7 9 13 og banken under bordet ;) kun väret småforkölet 2 gange og haft en mellemöresbetändelse som varede 5 dage, så det er ikke galt ( han er 10 måneder), men var alene med ham da han havde mellemöresbetändelse og f... det var hårdt. De kräver bare at man er der 200% og lidt mere til og man bliver total dränet for energi...

Rigtig god bedring til den bette og sender lidt energi til moar ;)

0
0
Svar på denne tråd

Kender det!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 08:01

Åh hvor jeg kender det! Cirkeline, der bliver 2 i næste måned er også konstant syg.

Hun startede i vuggestue i august og har stort set været syg siden. Så er det snot og hoste, så var det lussingesyge, snot og hoste, mellemørebetændelse og bronkitits, tynd mave i en uge, hun var afsted i fredags og i dag er hun så snottet, hoster og hiver efter vejret, så sidder bare og venter på at lægen åbner så vi kan komme ned og få lyttet lunger igen igen det er godt nok ikke let at arbejde med sådan en syg én - den store på 8 år er ALDRIG syg, til gengæld er han så autist og hjemme på fuld tid - min dag går bare op i børn pt.

Julie

Kranio Sakral Terapi tilbydes.

Se www.julieschwartz.dk

Tilbud feb + marts 2010:

behandling mennesker 125kr.
dyr 200kr inkl. kørsel på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

arbejde..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 09:52

ja det med arbejde suk.....

jeg skal først starte på arbejde efetr barsel på mandag, og marcus er først lige startet i dagpleje, men hold da op jeg kan slet slet ikke regne ud hvordan vi får det til at hænge sammen hvis han bliver syg, kim har ikke ret til barnets første sygedag og derfor vil det jo typisk være mig, men hvis han er syg så meget som det sidste halve år, så kan det slet ikke fungere, jeg er udkørt bare ved tanken og frygter hvordan det skal komme til at gå... nu er det hårdt men hvordan bliver det så ikke når jeg skal passe mit fuldtidsjob oveni ååååhhh..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Endnu en gang
Forfatter: 
Dato:  22-03-2010 12:04

Jeps endnu en gang Bronkitis her nu kan jeg gå igang med logistikken omkring pasning de næste dage hvor jeg har aftaler - træls er det, jeg vil have sommer og ingen sygdomme!

Julie

Kranio Sakral Terapi tilbydes.

Se www.julieschwartz.dk

Tilbud feb + marts 2010:

behandling mennesker 125kr.
dyr 200kr inkl. kørsel på Sjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Da Mads var mindre
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 10:09

synes jeg på et tidspunkt også at han var syg konstant. Så prøvede jeg Biostrath dråber..Det hjalp dog ikke rigtig, men da vi så prøvede eliksiren fra Biostrath istedet, synes jeg det hjalp.

Det smager a pommern til, men det gør alt det penicilin de ellers bliver proppet med jo også.

Biostrath kan købes på apoteket eller i Matas.

Hvis vores den næste også kommer til at døje med sygdom, så vil jeg ihvertfald bruge det igen.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

- nu med termin i juni 2010, jubiiii

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  23-03-2010 10:13

Ja, jeg tænker også biostrath. Har selv fået det en overgang hvor jeg var meget syg og det hjælper altså. Det smager ikke godt, men blandes det i en smule æblejuice, så kan man stort det ikke smage det :)

Men biostrath tager man i hvert fald ikke skade af at prøve, så det synes jeg du skulle ;)

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider