Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

anbefal en bæresele
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 09:39

da jeg venter nr 3 og den ældste ikke er mere end knap 2½år når lillebror kommer så tænkte jeg det var en god idé med en bæresele når vi skal rundt omkring.. men dem jeg har haft før i tiden syntes jeg simpelthen var så dumme, enten følte jeg ikke de sad ordentligt på skuldrene ellers følte jeg ikke der var nok støtte til den lille.. vil gerne have den lille foran så jeg har fuldt udsyn over ham hele tiden..

har haft en gammel fra babybjørn, en de kaldte skildpadde eller lign fra babysam og tror også det var en fra babydan jeg også havde engang... ingen af dem følte jeg mig tryk ved...

nogen der har nogle gode forslag??

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver planlagt ankomst den 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 09:52

Jeg vil helt klart anbefale en beco. Der kan de både sidde foran og på ryggen. Der er en indsats til en lille baby, som senere kan pilles ud når de bliver større. Desuden er der en støtte til hovedet som også kan tages af. Selen kan bruges helt op til 20 kg. Selen er rigtig behagelig at have på og baby sidder godt og trygt i den og du kan have begge arme fri.

Det gode ved becoen er at den støtter baby korrekt. Dvs. den støtter baby under numse og lår så baby sidder i frøstilling, hvilket er det bedste.

Et ekstra plus er at den fåes i super flotte designs.

Jeg købte min på denne side:

www.sneglehuset.com/ group.asp?group=544

Jeg har den der er brun med blomster. Jeg elsker den ;)

Ellers er der jo dem der sværger til slynger, men jeg synes det er besværligt. Jeg vil have det skal være nemt og hurtigt at tage den på - derfor en beco.

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 09:55

Jeg vil lige tilføje en ting.

Måske en strækvikle er en fordel for dig, fordi baby kan ligge deri og sove imens du har begge hænder fri. Du kan se den her:

www.sneglehuset.com/ group.asp?group=908

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 09:56

Her er bedre billeder:

www.mamaslife.dk/ product.asp?product=517

Nu skal jeg nok lade være med at spame din tråd ;)

Mvh. Fie

0
0
Svar på denne tråd

Cybex 2 go...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 10:40

Vil helt klart anbefale Cybex 2 go bæreselen ...

Den er ergonomisk for både dig og barn .. Du bærer med hoften, og slipper dermed for det trælse træk på skuldrene.. Baby sidder i frøstilling som uden tvivl er det sundeste ...

Den kan sidde både på maven, trækkes om på hoften og bruges som rygbærer...

www.babysam.dk/2-go-baeresele.aspx

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

strækvikle
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 08:22

kan varmt anbefale en strækvikle. Det er ikke så indviklet som det ser ud, og man kan tage den på hjemmefra, og så putte barnet i når man står ud af bilen. Det kan også lade sig gøre at amme med barnet i viklen. Ellers skulle beco'en også være rigtig god. Det smarte ved strækviklen er, at mens barnet er helt lille kan det ligge i vuggestilling på skrå over din mave, og senere kan det så komme til at sidde mave mod mave. evt. først i frøstilling (lidt sværere at vikle) og senere med benene ned, men hvor viklen jo støtter helt ud til knæhaserne i modsætning til en normal bæresele.

Jeg ville have haft syet mig en mei tei, men nu er Ellen blevet så stor og tung at jeg nok ikke får det gjort, jeg overvejede også at købe en Beco da hun blev for stor til viklen.

God fornøjelse med at bære på dit barn, det er så hyggeligt :o)

Merete

0
0
Svar på denne tråd

Babybjørn comfort carrier
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 08:43

Denne er også rigtig god....

www.babybjorn.com/en-gb/Eng/ products/Mobility/BABYBJORN-Comfort- Carrier/

Vi har også Babybjørn active, men den ovennævnte er super med "bære-bæltet" på hofterne, som skåner ryggen rigtig meget...

-Christina

"Never ride faster

than your guardian angel can fly."

0
0
Svar på denne tråd

Strækvikle ;)
Forfatter: 
Dato:  19-03-2010 09:21

Jeg vil helt klart også anbefale en strækvikle...

Og en fastvikle til senere brug...

Syntes helt klart det er den der giver det bedste støtte til både barn og voksen...

Hos sneglehuset, som der bliver linket til af en ovenfor, har de et show room i deres have i Søborg. Hvis du bor i nærheden kan jeg kun anbefale at tage derind og få vejledning. Så kan du også afprøve Becoe'en.

0
0
Svar på denne tråd

strækvikle
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 11:12

strækvikle eller en lomme slynge er der også noget der hedder, det er super nemt når man lige har det lært, barnet kan ligge ned tæt ved dig hjerte, det er så dejlig en måde at bære et barn på og er den bedste støtte for mor og barn, ja eller far :)

mor til den smukkeste prinsesse 061008

Mister Silverfoot til salg

0
0
Svar på denne tråd

slynger
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 14:01

og lig. skal man passe på med og tjekke baby ofte - i USA er der sket 13 spædbarns dødsfald op til mener det er 12 mdr fordi baby på den ene el anden måde er blevet kvalt i slyngen. enten fordi baby ahr været for krøllet sammen i slyngen så den ikke har kunnet trække vejret, fordi stoffet ahr sat over ansigtet uden forælderen ahr opdaget det ect. Jeg kan desværre ikke lige finde linket nu - havde det i sidste uge. Mener det avr tv2 nyhederne på nettet det stod i.

så en slynge tør jeg personligt ikke bruge - men en bære sele jo tak.

Det skal være med hoftestøtte ellers slider man dælme skulderne for meget. Cybex 2 go vil jeg selv gerne ha fat i da den skulle være rigtig god. Den er osse en del mere sikker for baby end eks den fra sneglehuset så vidt jeg husker.

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider