Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Spist sne og ondt i maven
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 21:35

Åhhh altså min søn på 4 år, har spist beskidt sne i børnehaven i går. Her til morgen kom prisen så. Han havde ondt i maven, ville ikke spise, og så kom det ellers bare ud af begge ender, og det lugter fælt af kloak . Sofaen, sengen og gulvet har fået en tur af begge dele. Øv han havde det skidt, og han har hele aftenen sagt, at han aldrig spiser sne igen. Så købte jeg en stor cola, og så fik jeg ellers fyldt barnet op med det usunde sukkervand. Men jeg skal da lige love for, at det satte en stopper for den dårlige mave Og så kunne jeg sende en glad og rask dreng i seng her til aften. Beskidt sne, ad altså - det lille fjols

Stengårdens DSP'er - søde, velredne ponyer til glade børn.

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  18-03-2010 13:16

fy for en omgang, god bedring til ham...

Men du skal nu ikke være sikker på det var sneen der gjorde det, det kan jo også bare have været en omgang maveonde. Men det er rigtigt der sidder rigtig mange dårlige bakterier i sneen og især orm er der mange af i sneen, så man skal passe på med det.

Mine unger har også spist en masse sne her til vinter, men uden men eller opkast, mm. Så det kan også gå godt....man kan snart ikek forhindre de små pus i at gøre det...

Hyggehejsa

Renana

Seletøj til stor shetter søges!

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels lille pus.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2010 13:44

Hvor er det synd for ham med sådan en omgang. Det er bestemt ikke rart når ens guldklumper er syge.

Håber han er på toppen igen. Ellers så god bedring.

-og så må han jo lære kun at spise den hvide sne! :o) Smil!

Hilsen Kitt (mor til 3)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider