Da jeg blev gravid red jeg indtil jeg ca. var i 20. uge. Derefter synes jeg egentlig det blev ubehageligt og jeg ville ikke risikere noget - på trods af enmeget rolig hest.
Nu er min datter blevet et halvt år. Ja, hesten den står da stadig i stalden og i sommers var jeg da på ryggen af de nogle gange. Nu er den så også med føl så jeg har ingen dårlig samvittighed. Men jeg har slet ikke samme tid og muligheder som før, hvilket jeg sagtens kan leve med.
Om man har tid til hest kommer an på hvordan barnet er, hvilken indstilling manden har og hvad man selv kan klare. Baby er som sagt nummer 1 nu!
Min kæreste er selvfølgelig på arbejde. Når han kommer hjem skal der fodres dyr m.m. Så jeg har ikke tid til at skulle ride. Det der med at ride når baby sover i barnevognen vil jeg aldrig gøre!!! Tænk hvis der skete noget. Derfor er det med heste pt. en smule på standby. Det bliver til lidt fodring, striglning m.m. når baby sover, men ikke meget andet.
Dog forventer jeg at min kæreste vil tage mere over på et tidspunkt så jeg igen kan få tid til at ride. Evt. om aftenen når vi har spist... men nu må vi se 
Og du finder ud af til den tid hvad der er bedst for dig...