Jeg har Alfred på 3 måneder og aminingen har fungeret fra start og han bliver ammet 100 %.
MEN i perioder på ca 1 uge bliver han sur når han lægges til og nægter at tage ved, det er vist 3 gang nu har sådan en periode (sidst periode sluttede for knap 2 uger siden). Når han har disse perioder spiser han 4-5 gange i døgnet hvilket jeg synes er lige i underkanten.
sidst han spiste i dag var omkring kl 12 og klokken er nu 16.45.
Han virker ikke sulten eller utilpas og sover fine lange lure, ja han er som han plejer, han vil bare ikke ammes.
det var det samme ved os, men det var ofte lige efter en periode hvor han havde været til rigtigt meget.
jeg tror det var fordi han den ene uge prøvede at øge produktionen, og når der så var kommet mere så var der så meget at han kun havde brug for at ammes få gange indtil mængden af mælk var som han helst ville have den ;o)
lyder måske fjollet, men det betød ingenting i forhold til at vokse og udvikle sig.
Det er faktisk samme tanke jeg har haft, for efter han har haft en uges til hvor han ikke har spist ret meget, kan jeg mærke at der ikke er så meget mælk og når han så begynder at spise igen vil han spise hele tiden.
Men dejlig Alfred ikke er ene om det
Det bedste ved disse perioder er at han sover op til 10 timer uden mad om natten