uha... De bekymringer. Lillemand har jo bare været alle tiders glade, sunde, grinene lille dreng siden starten... Han finder sig endda imere end de fleste iflg SP...
Men i dag skal han til vagtlæg... Han startede i forgårs med lidt diarre- intet vildt. Det lå jeg intet i da hans medicin til trøsken jo giver dette og det var ikke SÅ meget mere end det ellers har givet. Han var dog meget pylret, ville slet ikke ligge selv el på mavsen som vi ellers har trænet (han ville ikke rigtigt tidligere).
I går var han igen pyller... Lidt mere diarre (lidt tyndere)... Dog ikke de vilde tegn på noget ellers... Men hylede igen hele tiden og kan slet ikke ligge bare lidt selv rigtigt... Fordi han natten til i går sov 10 timer is treg uden at vågne og ville ha mad (sikkert pga udmattelse jo) ja så endte det jo med kun lige under 500 ml mad i går! Han havde senere på dagen i går endnu mere diarre- vælger naturligvis at ringe til SPvagten - men tlf siger som når en mobil er slukket- da jeg endeligt kommer igennem er kl 19.50 og der er optaget til 15 min senere, og så er tlf tiden slut og vedkommende gået hjem selvfølgelig.
Vi så an til i dag- men igen havde han meget tynd mave (det er faktisk slim nærmest). Så der blev ringet til vagtlægen- har udsat så længe jeg sys vi kan tillade os nu. Han skal jo ikke blive dehydreret el lig - men vagtlægerne har det jo med ikke at ville gøre noget alligevel desværre (så har man selvfølgelig nogen at skyde skulden på hvis barnet blir mere dårligt)...
Ingen feber (tjekket løbende). Fik lidt kamille the i går simpelthen for at se om det kunne hjælpe lidt, og om ikke andet for at få lidt ekstra væske i ham nu han ikke havde spist så meget.
Kryds fingre for den lille Nullerunge snart kan blive rask og intt alvorligt fejler... Sagde en førstegangs mor til sygt barn der får dårlige nerver af ingenting når det gælder hendes søn.