Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Lillemand til vagtlægen
Forfatter: 
Dato:  14-02-2010 10:07

uha... De bekymringer. Lillemand har jo bare været alle tiders glade, sunde, grinene lille dreng siden starten... Han finder sig endda imere end de fleste iflg SP...

Men i dag skal han til vagtlæg... Han startede i forgårs med lidt diarre- intet vildt. Det lå jeg intet i da hans medicin til trøsken jo giver dette og det var ikke SÅ meget mere end det ellers har givet. Han var dog meget pylret, ville slet ikke ligge selv el på mavsen som vi ellers har trænet (han ville ikke rigtigt tidligere).

I går var han igen pyller... Lidt mere diarre (lidt tyndere)... Dog ikke de vilde tegn på noget ellers... Men hylede igen hele tiden og kan slet ikke ligge bare lidt selv rigtigt... Fordi han natten til i går sov 10 timer is treg uden at vågne og ville ha mad (sikkert pga udmattelse jo) ja så endte det jo med kun lige under 500 ml mad i går! Han havde senere på dagen i går endnu mere diarre- vælger naturligvis at ringe til SPvagten - men tlf siger som når en mobil er slukket- da jeg endeligt kommer igennem er kl 19.50 og der er optaget til 15 min senere, og så er tlf tiden slut og vedkommende gået hjem selvfølgelig.

Vi så an til i dag- men igen havde han meget tynd mave (det er faktisk slim nærmest). Så der blev ringet til vagtlægen- har udsat så længe jeg sys vi kan tillade os nu. Han skal jo ikke blive dehydreret el lig - men vagtlægerne har det jo med ikke at ville gøre noget alligevel desværre (så har man selvfølgelig nogen at skyde skulden på hvis barnet blir mere dårligt)...

Ingen feber (tjekket løbende). Fik lidt kamille the i går simpelthen for at se om det kunne hjælpe lidt, og om ikke andet for at få lidt ekstra væske i ham nu han ikke havde spist så meget.

Kryds fingre for den lille Nullerunge snart kan blive rask og intt alvorligt fejler... Sagde en førstegangs mor til sygt barn der får dårlige nerver af ingenting når det gælder hendes søn.

Nikon-pics4U

Tobias født 09/12/09, forlovet med Peter 21/12/09.

Elsket eller hadet, intet midt i mellem!

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

åhh lille pus
Forfatter: 
Dato:  14-02-2010 10:19

god bedring med ham... håber han hurtigt kommer på toppen igen

hilsen stella

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt mig over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

ja det håber
Forfatter: 
Dato:  14-02-2010 10:23

vi osse på - for det er godt nok ikke sjovt... Man kan jo ikke ligefrem spørge de små hva der er galt og hvor det gør ondt el hvor meget og hvordan...

Men noget er der i hvert fald galt når barnet i 11 timer kan undvære mad uden at sige noget... Det var osse det eneste der fik den kvindelige vagtlæge til at sige hun ville se ham - at han har to dagei streg hvor han har undværet mad i hhv 10 og 11 timer fordi når han endeligt er faldet i søvn har han bare sovet... Jeg tror simpelthen det er pga udmattelse. Han sover jo slet ikke i løbet af dagen men pylrer bare og tuder mv... Så han er jo meget træt når han endeligt falder i søvn om aftenen...

Nikon-pics4U

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-02-2010 08:13

Er den lille blevet frisk igen? Håber ikke det var slemt...

Nu mor til dejlige Noah

0
0
Svar på denne tråd

både og
Forfatter: 
Dato:  15-02-2010 10:37

han har det heldigvis lidt bedre i dag - og i nat/til morgen er han igen vågnet normalt for at få mad og tør bagende - så jo en del ebdre har han det da. Men han er ikke heeeelt på toppen endnu... Men hold op en lettelse at se det på retur trods alt... Man blir jo pi*sse bange man når ungen bare hyler og hyler og skal ligge oppe hos en for at ha en stille stund for efter en masse vågne timer "endeligt" at falde omkring kuld og så sove - for så ikke at ha spist i 10-11 timer!! Hoooold da op...

Jeg kunne jo ha sagt mig selv min mand fik ret i jeg ville blive pylret, ræd for det mindste mv når jeg er det med dyrene som jeg er osse...

Nikon-pics4U

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider