Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Stik mig en mave-sele!
Forfatter: 
Dato:  10-02-2010 23:01

Eiii, jeg er kun lige godt halvvejs i graviditeten, og i dag skete det så - maven blev ustyrligt tung og vildt irriterende at slæbe rundt på (Nej, jeg er ikke end af dem, der synes, at det er vildt fedt at være gravid :-)).

Der må da findes en eller anden sele / bæreanordning, som kan fordele noget af vægten op på skuldrene? Sådan en ønsker jeg mig i hvert fald, de næste fire måneder bliver lange ellers...

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

støttebind
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 09:01

Hejsa,

der findes da en støtteordning :-P, om man kan sige. Jeg havde sådan et slags mavebælte, som går ind støtter maven. Det gør den ikke føles så tung. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men købte den i en baby butik. Den var virkelig guld værd for mig. Desværre er jeg åbenbart blevet en del større denne gang, for kan ikke passe den :-(. Men ellers kan den klart anbefales.

Hilsen

katarina

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

www.duclos-julsdorf.dk

engangsvaskeklude på rulle sælges 450kr pr. kasse det er 30 ruller. er incl. porto.

kontakt stellajakobsen over PB. for at bestille.

0
0
Svar på denne tråd

Trokanterbælte
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 14:11

Det hedder et trokanterbælte og kan købes i de fleste babyudstyrsbutikker. Mest kaldes det et støttebælte, det bruges oftes ved bækkenløsning.

Med venlig hilsen

Charlotte Dalgaard

Mor til

Emily 180907

Elliot 180709

Jeg har en masse brugt babyudstyr til salg, skriv en PB hvis du lige står og mangler noget.

0
0
Svar på denne tråd

topnice!
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 15:31

Hvor er i gode! So ein ding må jeg simpelt hen have! Katarina, det kan være, at du vil sælge din? Hvis den altså kan passe - hvad størrelse er den?

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Aaaaaaahh!!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 23:56

Nuuuuuuuj, hvor er sådan en støttedims bare guld værd! Jeg elsker den højt allerede og har ikke engang lyst til at tage den af, når jeg går i seng. At det så var sin sag at få den hjem, var en helt anden ting. Første gang i babybutik fik jeg hjælp af to ekspedienter, der blev enige om, at jeg skulle have en medium, hvorefter jeg fik en str. x-small med hjem. Nå, op og bytte til en medium - som, da jeg kom hjem, viste sig at være aaaalt for stor, når den kom under tøjet (De havde prøvet den på mig med tøj på). NU har jeg fået en str. small, og den er skøøøøøn!

Tusind tak for hjælpen til jer, hvis I ikke havde sagt det, ville jeg virkelig ikke have troet, at man kunne få so-ein-ding :-)

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider