Hej Ænder..
Jeg har et problem - synes jeg ihvertfald selv det er begyndt at blive til..
Min kæreste er.. Hvad skal man lige sige.. Rigtig glad for sine forældre..
Vi har nu boet sammen i halvandet år, men han kan bare ikke give slip på dem.. Omvendt går den også - hans forældre vil ikke prøve at lade ham klare sig selv..
Vi har en masse konflikter herhjemme pga det og er virkelig ved at være derude hvor det egentlig ødelægger vores forhold..
Selvfølgelig må man gerne få hjælp af sine forældre, men synes også der er en grænse.. Jeg har det sidste stykke tid virkelig funderet over hvad jeg kan gøre for at han bare måske vil prøve at klare sig en lille bitte smule selv, har prøvet at snakke med ham om det.. "Det er da bare dejligt at mine forældre gider hjælpe mig".
For at komme med nogen eks.
Vi solgte vores bil i lørdags, og han skulle jo så på arbejde her til morgen ( Det skal man jo om man har bil eller ej) .. Så ringer man liiige til sin alt for søde mor og spørger om hun ikke godt vil køre en.. Jo da, mor har været på nattearbejde, men alligevel formår hun at holde på vejen kl 7.20 for at køre ham.. Der findes jo hverken busser eller cykel i hans univers..
Bilforsikringen skulle være betalt her i Januar, men det havde han ikke lige penge til - fint, far betaler..
Istedet for at han går i vaskekælderen og vasker hans bukser, så tar man dem med hjem til moooar, hun elsker jo at vaske tøj - lige så meget som jeg gør. Ironi kan forekomme..
Han får penge til tøj, hvilket er en ting han absolut ikke mangler..
Hans mor kommer med mad til køleskabet et par gange i ugen - Køleskabet er jo altid tomt.. Ironi igen..
Idet hele taget - han har aldrig brændt nallerne, og kommer heller ikke til det hvis der ikke snart sker et eller andet..
Jeg går rundt med en følelse af at jeg ikke slår til, siden han skal have hjælp til så mange af "mine pligter"..
^Det var den ene side - så dan anden vej..
Som skrevet, Mor har også svært ved at lade ham blive selvstændig..
Hun ringer rundt regnet til ham 30 gange om dagen.. Er han syg står hun der straks med pamoler, termometer, næsespray, the og halspastiller.
Hun ringer til lægen og bestiller en tid til ham - uden hans samtykke.
Om morgenen kl ½6 har jeg flere gange taget hende i at stå og skrabe vores bil fri for is.
Der har flere morgener hængt en pose med rundstykker, smør og syltetøj på vores dørhåndtag som han liige kunne få med på arbejde..
Jeg kunne blive ved ud i en lang køre med ting som for mig, er et mærkeligt forhold..
Men er det bare mig der er strid - eller er der virkelig noget om snakken ?
Hvis jeg ikke er helt galt på den, kom endelig med råd til hva dælen jeg kan gøre for at få en normal tilværelse uden at skulle gå i seng med mine svigerforældre..
En ordentlig svada, svært a skrive - endnu sværer at trykke "Vis"..