Nu skriver jeg også lige i denne tråd
Fik lige skrevet i din billedtråd for lidt siden 
Som sagt er Emily 5 mdr og 1 uge. Vores morgner er ikke så skrukturerede, som jeg gerne ville ha dem til at være, men måske det engang kommer
Det er ligesom om at der ikke rigtig er nogen af os der er rigtig morgenfriske (inkludere også Emily)
Men vi bruger også en del tid med at ligge og rode rundt på gulvet og snakke og pludre. Og så er jeg SÅÅÅÅÅ glad for alle de CD'er hun fik i dåbsgave:
Tumlebiller og Dansemus - med forslag i tilhørende bog om øvelser og lege - LOVE that book! Der er øvelser fra 0 - 3 år! (hint hint - køb den)
Alberte synger med de små 2 - Der er altså noget magisk over hendes stemme - Emily elsker musik!
Dyrerne i HakkeBakkeskoven - Atjuuu
(Bagermester harepus)
Rapanden Rasmus - den er bare sød!
Vi laver mange vilde ting - hun er vild med at hænge på hovedet, blive "kastet" op i luften, slå baglæns kolbøtter, svømme, blive kildet og krammet. For slet ikke at blive trukket rundt på gulvet liggende på en dyne eller tykt tæppe 
Hun er endnu kun på et "rigtigt" måltid om dagen, og det er aftensmad, hun bliver tilbudt morgengrød, men der glider der ikke rigtig noget ned. Det gør der tilgengæld om aftenen, hvor hun er totalt smurt ind
Og så har hun lige opdaget "koppens" egenskaber - det er bare et hit at drikke af kop - her i morges fik hun væltet den, så der var vand over det hele - FRYD! 
Lige et par billeder af Prinsessen:
Efter svømning 
Tandløst grin 
Og den pony prinsessen ønsker sig 
Billledet er taget for ca 1,5 mdr siden 
Hvor vilde lege, leger i med jeres - inspiration ønskes gerne