Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hund og barnevogn
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 19:15

Jeg er kommet på den idé at jeg vil lære min hund og ligge under barnevognen.

Man må jo ikk have løse hunde i busserne, men det er tungt at slæbe, så tænkte jeg hund og barnevogn :) YES!!

Nogle der har erfaringer med det? Har kørt ham en enkelt tur udenfor med barnevogn, og det gik fint. Nu ligger der et tæppe fast under så han kan blive tryg ved at ligge der. Tror han allerede er det :)

Tjek lige hvor sød han er...

Billede

Ja undskyld det lidt upassende billede, men han valgte lige at optage sig med andre ting end at smile til fotografen :) :p

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 19:17

Det er da en super ide Hvis han lærer at blive der. Men pas nu på han ikke bliver alt for doven

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 19:21

Ja du siger noget. Tænk hvis han ender med at forbinde barnevognen med at KUN at skulle ligge derunder og ikke kun til bustransport..
Tyk lille hund han bliver så

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 19:28

Ja, det kan gå helt galt Han bliver et lille luksusdyr. Ender sikkert med at han skal med ud og sove til middag hver dag ;)

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

det var da
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 19:52

hylesmart altså- HVIS han blir der og ikke vil hilse på folk

Nikon-pics4U

NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 20:29

Ha ha, hvor er det smart...

Tror I jeg kan gøre det med denne model? ;D

Live your life to its fullest potential...
Mor til Oscar 18-09-09

0
0
Svar på denne tråd

Siden hvornår
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 20:44

Siden hvornår er det blevet forbudt med hund i busser?

Nu er det godt nok nogle år siden jeg sidst var med bus og et par flere år siden jeg havde en hund med, men det har da altid være således at man kunne tage den med for en børnebillet.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 20:47

at sætte en transportkasse af stof derind? Så risikere du ikke han springer ud på et forkert tidspunkt, eller (gud forbyde det) få en pote i klemme i et hjul.

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

åltså..........
Forfatter: 
Dato:  27-01-2010 20:48

ved det ikke sådan genneralt for alle busser. men i bybusserne i randers må man KUN have kund med der er i taske. Og i rutebilerne må de gerne være med. Men det er yderst sjældent jeg er med de blå, bor i byen og bruger bybusser :)

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

stor hund?
Forfatter: 
Dato:  28-01-2010 21:10

Hvad gør man så hvis hunden vejer 20 kg eller derover? Det kan man jo ikke slæbe rundt på...

Nå godt jeg har bil - bor på landet og her har vi slet ingen busser ;-) ellers ville jeg da hurtigt få lange arme :-)

Mvh Maria

Tålmodighed er en dyd - specielt med en OX

0
0
Svar på denne tråd

'''''''''''''
Forfatter: 
Dato:  28-01-2010 23:09

tjaaa.. ar du ikke bil og ejer en stor hund, så må du gå rundt med den, for med bussen kommer du ikke :)

For at sikre at han ikke springer ud har vi tænkt at udtænke en idé til noget sele værk. Så han bliver spændt fast og jeg ikke skal "holde øje". Er ikke bekymret for poteklemning, da det kun er et sted han skal side for at komme med bussen. Resten af tiden må han bruge sin energi :D

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider