Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hjælp til barselsgave
Forfatter: 
Dato:  24-01-2010 16:35

Hej JEg er lidt tom for ideer. En tidlegere arbejdskollega har lige fået en lille søn og selv om jeg ikke arbejder sammen med hende mere betyder hun stadig en del for mig og jeg vil der for gerne give hende en lille gave.

Min første tanke var at jeg da skulle købe noget tøj til den lille for det er jo det mest normale men da det ikke bare skal være tøj ville jeg finde noget md bondegårds dyr på eller hunde og katte da hun er dyrlæge sys jeg jo det kunne være lidt sjovt. Det har dog vist sig at være umilig at drive op nogle af de steder hvor jeg lige kommer.

Så var det tanken slog mig at jeg da skulle købe en barnets bog til dem, men så var det jeg kom i tanke om at mange ikke mener at man kan skrive alt det man gerne vil i en sådan.

Så jeg tænkte jeg ville "lave" en selv altså såden hvor man kan finde siderne på nettet og selv printe dem ud som man gerne vil have også ville jeg jo printe de mest normale og hvis de så vil ha flere kan de selv klare det

Er der nogle her inde der kender til hvor man finder sådan nogle henne og en evt. pris på disse?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt her og måske en der har en ide til en lille ting jeg kan sende med til storesøster?

0
0
Svar på denne tråd

Ideer til gave
Forfatter: 
Dato:  11-02-2010 09:34

Hej

Jeg laver disse, hvis det sku ha din interesse

skriv pb, hvis du vil se flere motiver.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider