Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Tidlig start i dagpleje - mad?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2010 20:40

Jeg er tidligt ude med tankerne, da jeg kun er 20 uger henne...

Men overvejer at tage fuld barsel i ½ år, og derefter noget ferie, så den bette vil være 6-7 mdr. når den starter i dagpleje.

Mit spørgsmål er så, hvordan med mad i dagplejen så? Tænker at grød nok ikke lige går ind under "normal" mad, så det skal vi vel selv have med? - Jeg er ikke til de der pulvergrøde, men vil en dagpleje lave grød fra bunden?

Hvad har I andre gjort der er startet tidligt op på job igen?

Vores første barn var 10 mdr. da hun startede, og på fuldstændig almindelig mad.

Erfaringen siger mig bare, at jeg ikke har lyst til at gå hjemme så længe igen, så hellere bruge resten på nedsat tid.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Baby i vente juni 2010

0
0
Svar på denne tråd

grød...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2010 08:32

Dagplejeren vil selvfølgelig gerne give barnet grød, men det kan godt ske at du selv skal have det med, men det kan du spørge den pågældende dagplejemor om.

Grøs fra bunden er lige så nemt at lave som beuvais. Du kan blot lave det i mikroen, så mon ikke dagplejemoren vil det. Og når dit barn er 6-7 måneder vil det meget være havregrød, øllebrød og fuldkornsgrød barnet spiser.

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider