Jeg er simpelthen ved at få spat af manglende nattesøvn...
Jeg er 1.gangs gravid, snart i uge 30.
Jeg har altid haft et utrolig godt sovehjerte, nogen gange for godt. Fortået på den måde at jeg altid har sovet igennem om natten, og sovet så tungt at vækkeure kunne ringe i halve og hele timer, og bomber kunne springe uden jeg vågnede.
Ind imellem har det været problematisk da jeg tit har været bange for at sove over mig.
Men jeg skal da lige love for at det er fortid nu! Det er jo på sin vis meget rart, men det betyder nu, at jeg falder i søvn omkring kl. 23 (går i seng kl. 21-22 ca), mellem kl. 2 og 3 vågner jeg så, og ligger efterfølgende lysvågen 1-4 timer 
Mellen kl. 7-8 vågner jeg igen og står op, i forhåbning om at jeg så er rigtig træt næste nat, men det er jeg ikke... Sådan har nætterne gentaget sig de sidste 2 uger. Det skal lige nævnes at der er indlagt ca 3-5 tisse-ture om natten også.
Jeg fatter det simpelthen ikke, har været så træt så træt hele graviditeten igennem, og nu behøver jeg pludselig ingen søvn 
Jeg har ikke ondt nogen steder og lillepigen sover, så det er ikke fordi der bliver danset tango i min mave.
Der findes jo større problemer i verden, så jeg overlever jo nok, det er bare r#v kedeligt og ligge vågen alle de timer nat ud og ind.
Måske forbereder kroppen sig bare på at der vil mangle nattesøvn i fremtiden 
Har I oplevet det samme?