Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

tyske/svenske hjemmesider m/ babyudstyr?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 21:25

syntes på et tidspunkt der har været reklameret med tyske og svenske hjemmesider hvor det har været muligt at købe babyudstyr billigere end i DK

mangler i nærmeste fremtid en baby bjørn active bæresele + rømer autostol til nyfødt (0-13 kg eller hvad det nu hedder)

nogen som kender eller har erfaringer med nogle tyske eller svneske hjemmesider?

og ved i hvad fragt evt. vil koste?

har overvejet at købe brugt, men syntes bare mange sætter salgs prisen rimelig højt (altså over ½ pris af nypris, og så er det oftest i jylland (jeg bor sjælland/falster) så en gang porto kommer også oven i dvs. besparelsen er meget lille.

men jeg er vel ikke den eneste som har tænkt lidt alternativ når det drejer sig om babyudstyr og penge der kan spares...

håber nogen kan hjælpe

Mange hilsner Mette

Mor til Frederik 11 dec 06

-og nu med termin 11 maj 2010

Nogen som vil bytte?

haves: drengetøj fra str. 50/56 - 92

ønskes: pigetøj fra str. 50/56 - 92

0
0
Svar på denne tråd

Tyskland
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 21:45

Rømer/Britax Baby Safe Plus i 2010-modeller samt isofixbaser fås billigt ved Kidsroom.de (billigere end normalprisen for 2009-modellerne i DK). Prisen for danske kunder samt fragt fremgår tydeligt af indkøbskurven, når du retter land til DK. Der er lidt ekstra at spare ved forudbetaling.

Nogle (alle?) Babysam sælger pt. ud af 2009-modellerne pt. - i vores område er prisen 1.000,-.

Isofixbase fås efter danske forhold meget billigt ved billigalu.dk - 1.150,- inkl. porto.

I Sverige er der bl.a. barnvagn.se. Hentede selv, så jeg ved ikke, om fragtomkostningerne fremgår af hjemmesiden.

For dem, der kommer over den jysk-tyske grænse, er der babyone.de, der har fysisk butik i Flensborg. Den ligger ikke langt fra motorvejen og nogle af deres ekspedienter taler dansk. Har I selv euro med, kan I opnå lidt større besparelse, da butikken så ikke skal betale vekselgebyr.

Jeg ved, at der er andre herinde, der har bestilt autostol i UK - pramworld eller sådan noget...?

Generelt:

- Bestil fra et EU-land, så risikerer du ikke, at der kommer moms, afgifter og opkrævningsafgift oveni.

- Valutakurser.dk giver hurtigt priserne i danske kroner.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider