Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Første skemad
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 17:26

Jeg har lige et spørgsmål ang. grød.

Hvor ofte giver/gav I ris/majs grød de første gange?

Jeg har givet Mathilde risgrød, 1 gang om dagen, de 2 første dage meget flydende og i dag mere grød agtigt... Hun vil gerne have det, men kan sådan en lille mave følge med hvis man giver 2 el. 3 gange om dagen..

Hilsen Marlene

Med en lille prisesse :-)

Mathilde født d.25/8-2009

Wrap af god kvalitet, sælges på fyn

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville starte
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 17:34

med 1 X dagligt evt til nat el morgen så hvert 3 måltid el bare morgen og aften osv

Nikon-pics4U

NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

Skemad
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 18:03

Jeg er lige startet her sidste uge

Jeg startede med at give risgrød 1 gang om dagen.

I går var det ca. 1½ uge siden vi gik i gang og der gav jeg ham gulerod/kartoffelmos til aften.

Han elsker grød og mos så derfor mente jeg han godt kunne klare et måltid mere om dagen.

Idag har vi prøvet majsgrød med æblemos som topping og det glider også lige ned :D Og her til aften får han gulerod/kartoffelmos igen

Han spiser ikke så meget så det erstatter måltider endnu.

Jeg er også lidt forsigtig pga hans mave men han virker ikke til at have ondt i maven - nu er vi jo også lige begyndt med 2 gange om dagen :D

0
0
Svar på denne tråd

Ædedolk
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 18:24

Jeg startede for en månedstid siden med skemad. De første par uges spiste hun måske max 2-4 teskefulde, hun ville gerne have det, men mistede så interessen for det - men her den sidste uf´ges tid, der synes hun kun det kan gå for langsomt - og hun VIL SELV - altså bette ven, du er ikke engang 5 måneder, klap liiiiige hesten engang, og lad mor føre skeen ik ;-)

Nu æder hun bare især om aftenen :-) skovler ind som en besat - men kun hvis hun selv må ha en finger med i spillet. Jeg er jo så heller ikke det hele der ryger indenbords - og et karbad er en nødvendighed efterfølgende ;-)

Hun er nu et par dage blevet tilbudt frugt eller risgrød tidligere på dagen, men der er hun ikke lige så opsat på det, så der kan vi nøjes med en våd klud efterfølgende ;-)

I får lige et par billeder fra i forgårs - tror billederne taler for sig selv: Ja og så får i hende også lige med "lækkert" olieret hår ;-)

Billede

Billede

Billede

Ha en fantastisk aften ;-)

0
0
Svar på denne tråd

første grød
Forfatter: 
Dato:  18-01-2010 19:21

Jeg gav grød en gang om agen til at starte med. Da det begyndte at køre satte jeg et måltid mere på og rimelig hurtigt kom der også et tredje måltid. Så nu er hun 6 måneder og får 3 måltider om dagen. Morgen får hun risgrød med svesker (hun døjer lidt med hård mave) til middag får hun hirse eller majsgrød evt. med en klat frugtmos og til aften kartoffel med forskellige grøntsager i. Jeg begyndte også langsomt at lave grøden tykkere.

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 08:31

mange tak for svar

Louise, hvor er hun køn, din pige

Hilsen Marlene

Med en lille prisesse :-)

Mathilde født d.25/8-2009

Wrap af god kvalitet, sælges på fyn

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  19-01-2010 11:00

Enig i at starte op med et måltid pr. dag, samme slags grød i en uge, derefter kan man prøve nyt.

Vi er ikke startet op endnu, Eskild er født samme dag som Mathilde, men synes også han begynder at kigge og tygge med, så jeg må hellere få købt noget til ham.

Jeg har hørt at den "bog" omkring opstart af mad til babyer, der kan købes på Apoteket til 70 kr., skulle være rigtig god.

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Mor til Jeppe født 16/8-03 og Eskild født 25/8-09.

....og Fina fra Thurø og selskabshyppen Candy i stalden!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider