Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Barnedåb
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 16:02

Jeps i dag har jeg talt med præsten - Nuller skal døbes dd 18 april - 2010 kl 10.30.

Forsamlingahuset er osse bestilt til lejligheden nu

Så skal jeg abre ha fat i kinamanden vedr maden mv.

Det er rart at ha det delvist overstået allerede så man ikke skal tænke på andet nu end pengene, maden og drikkevarerne so far. Ikk at det ikk osse er nok.

Så mangler vi bare en kage

Nikon-pics4U

NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.

Enlig mor søges - kig her

0
0
Svar på denne tråd

Uha ja...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 18:43

Uha ja alle de planer!

Du har da allerede styr på størstedelen :o

Liam skal døbes her d. 24 januar, jeg mangler stadig at bestille borde og stole, få styr på hvornår maden skal laves, kage er bestilt ligeledes drikkevarer...

Og kjolen er gjort klar (Den er SÅ fin, har lagt den i galleriet)...

Skal jeres bette nullergøj have kjole eller sæt på?

Mvh Line

- Med lille Liam på armen.

24-11-09

| Til evigt minde: www.jessiepigen.dk |

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 19:03

Altså Stute den kage der, er det en kage i DIN ovn eller....? Undskyld min platte humor, ku' ikke lade være

Venlig hilsen

Sidsel

Termin d. 4 april

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 20:12

Oscar skal døbes her d. 23 januar - i det samme sømandstøj, som hans morbror blev for snart 18 år siden

Har styr på alt og glæder mig til en dejlig dag.

Live your life to its fullest potential...
Mor til Oscar 18-09-09

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 20:38

Sidsel: nej det er så ikk liiiige i min ovn (tror jeg/endnu i hvert fald - hvis manden altså vil igen ha ha).

Line: aaahhh både og... ja jeg ville ha haft døbt ham i februar - men pengene er der bare ikke før april - havde håbet på det avr en lille mand der skulle døbes da de oftest er nemmest der, men sådan får jeg det desværre ikke. Det blir i kjole - min moster syer en spritny en til ham og det hele nemlig - så vi kan starte egen tradition med drengenavne og pigenavne på hver sin side i hhv lysrød og lysblå.

SBM: held og lykke håber i får en god dag alle sammen.

Nikon-pics4U

NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

Barnedåb
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 21:20

Stute, du skal da bare begive dig ud i en kage selv, jeg lover dig, at det ikke er så svært.

Jeg bor desværre lidt langt fra dig, ellers ville jeg gerne have lavet en for dig (jeg er udd. bager) laver både bryllups og dåbskager.

Men hvis du finder modet, så skriv en pb, så skal jeg forsøge at guide dig igennem.

mvh

Charlotte

Med venlig hilsen

Charlotte Dalgaard

Mor til

Emily 180907

Elliot 180709

Jeg har en masse brugt babyudstyr til salg, skriv en PB hvis du lige står og mangler noget.

0
0
Svar på denne tråd

charlotte
Forfatter: 
Dato:  12-01-2010 07:43

øv alle bor langt fra mig - ej jeg orker det ikke selv. er for perfektionistisk til det går bl.a.

nåh ja opdagede lige at min afdøde mormor som gik bort da jeg var 7 år gammel for i øvrigt har fødselsdag d 18 april

Nikon-pics4U

Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider