Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Pusletaske, GKO
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 18:00

Jeg har kig på tre pusletasker fra GKO: Swirl, house og parachute.

Kan nogen af jer fortælle mig forskellen (ud over materialet), og hvad er jeres erfaringer med disse tasker? Mit eget gæt er, at de alle er samme model, men det er så absolut kun et gæt!

På GKO's hjemmeside kan jeg slet ikke finde parachute'en og blev generelt ikke meget klogere mht. modeller vs. "layout". De butikker, jeg har været i, har heller ikke kunnet give klart svar.

0
0
Svar på denne tråd

Pusletasker
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 14:26

Altså - Swirl og House er jo designs - dvs selve mønsteret/farven på tasken.. Swirl fås i en brown og en olive - og er med "streger" i kontrastfarve (mørkebrun så vidt jeg lige husker) .... House er brun med lattefarvede huse på ...

De fås både som GKO modellen (altså den klassiske model med magnetlukning på de små lommer og lynlås/magnet i det store rum .. Indelt med små lommer til bleer mv inde i, vandtæt rum, løst pusleunderlag mv) ... Endvidere i Out & About som er en større weekendtaske.. Swirl fås også i en fiks model med lynlås, dog husker jeg ikke hvad den hedder...

Parachute er i nylon og modellen er meget som GKO'en, dog med "vriderlukning" på de små lommer, frem for magnet... Fås bl a i lilla og sort - husker ikke om der er flere farver ..

Arbejder forresten som udstyrsansvarlig i BabySam ... ;) ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

0
0
Svar på denne tråd

Takker!
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 14:45

På parachuten er der indbyggede stropper til at fastgøre på barnevognen. Derudover synes jeg ret godt om magnetlukningen foroven, så det må tasken også gerne have.

Så et revideret spørgsmål er, om disse to features fås i alle tre designs? Du har muligvis svaret på dette, uden jeg har gennemskuet det.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider