Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hovedpine
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 13:56

Jeg er gravid i 22 uger og døjer med voldsom hovedpine hver dag. Værst om natten. Jeg har aldrig døjet med hovedpine, men efter jeg blev gravid er det bare hver eneste dag og stort set hele dagen lang. Tror i der kan være en sammenhæng mellem hovedpine og graviditet?

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 14:17

Har du fået tjekket dit blodtryk?

Mvh Maj

0
0
Svar på denne tråd

Ikke siden jeg var i
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 14:33

ca. 11-12 uge, hvor det lå lidt til den lave side... Kunne bedre forstår hvis der var en sammenhæng mellem hovedpine og for højt blodtryk, men jeg ved ikke om der også kan være ved for lavt...

0
0
Svar på denne tråd

halløj
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:03

Gitte: Jeg synes du skal få målt dit blodtryk.

I slutningen af min graviditet, døjede jeg med konstant hovedpine. Var til tjek hos JM, mit blodtryk var fløjet fra 110/65 til 140/95 - på 1½ uge, samtidig var der udslag i urinprøven - så jeg røg til observation for svangerskabsforgiftning et par dage.

Der var heldigvis intet - men hovedpinen forsvandt aldrig. Selv er jeg overbevist om, at det var spændingshovedpine. Det har jeg nemlig lidt frygteligt af tidligere.

Live your life to its fullest potential...
Mor til Oscar 18-09-09

0
0
Svar på denne tråd

Det kan
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 15:54

da godt være det er en god idé at få målt blodtrykket for en sikkerheds skyld. Skal til næste undersøgelse den 28.1, men prøver så lige at ringe til lægen i næste uge for at høre, hvad hun synes...

0
0
Svar på denne tråd

hovedpine
Forfatter: 
Dato:  09-01-2010 17:20

jeg havde også hovedpine hver dag da jeg var i 3mdr med magnus.. mit blodtryk var perfekt.. til sidst fik jeg akupunktur i hovedet af lægen... fik voldsom hovedpine som lægen havde advaret om og fra dagen efter så fik jeg ikke hovedpine på den måde igen.. skal dog siges det kan være farligt at få akulpunktur i ansigtet da man kan risikere at tabe barnet..

0
0
Svar på denne tråd

hej.....
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 18:41

Jeg havde også voldsom hovdpine i starten af min graviditet, men da jeg begyndte at tage ekstra jerntabletter udover de almindelige gravitamin, forsvandt det igen..

Så måske pga af jernmangel?

MVH

Maria von der Lieth Hyldgaard

0
0
Svar på denne tråd

Maria...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2010 21:33

sjovt, det var også min mors første tanke. Jeg har taget gravitamin i hele graviditeten og har taget jerntabletter siden 12. uge. Er i 22. uge nu, så skulle jo umiddelbart være dækket ind. Men har altid haft let ved, at være i jernunderskud, så måske jeg skal have højere dosis end normalt. Det må jeg hellere lige høre lægen om.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider