De er fra den 28/10 ´09 og lige knapt en mdr på det øverste billede :0)
Er ski glad for at jeg lige fik taget billedet da de lå der, og vidste jeg ikke bedre selv ville jeg tro at de var blevet lagt sårn men det klarede de helt selv *gg*
Hvor meget de "bruger" hinanden er jeg ikke helt klar over. De er dog ikke altid helt glade for at ligge ved siden af hinanden for deres fingre får gerne fat på hinandens ansigter og det bliver de hurtigt utilfredse over. Til gengæld har jeg oplevet nogle gange at de har ligget og holdt hinanden i hænderne og egentlig har været meget rolige og et par gange også efterfølgende faldet i søvn hånd i hånd :0)
Jeg kan kun sige: glæd dig! Ikke fordi det er meget nemmere end hvis kun der var en, men at man har "produceret" sårn to små guldklumper kan kun gøre en stolt ;0) Og det er dobbelt op af glæde når de så begynder at registrere hvad der sker omkring dem og de begynder at smile når de ser deres mors ansigt og hører hendes stemme og svarer tilbage med små lyde som "gggryyy" :0) Er helt solgt når de gør det og kan næsten tude af bar glæde *gg*
Har efterhånden erfaret at der skal noget mere planlægning til med to bebser. Det er ikke bare sådan liiige at komme ud af døren! Begge skal have tøj på og så gylper den ene gerne og når hun så har fået rent tøj på, så har den anden lavet l*** *gg* inden vi kommer ud af døren er der gerne gået mellem tre kvarter til en time. Tror det hurtigste jeg har kunnet gøre dem klar på var et kvarter! Men så var der heller ingen hindringer *gg*