Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

I bad og senere ud i kulden?????
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 08:44

Jeg er i tvivl hvorom det er smart at bade Ida i dag (som der er lidt forkølet) og så senere tage hende ud i kulden.

Risikere jeg ikke bare at hun måske stadig har vand i ørene og at hun så måske får problemer med ørene?????

Hun er 5 måneder og hun skal selvfølglig kun lige over til bilen, ud af bilen og så ind i bilen igen om aftenen.

Vil bare hellere lade være med at bade hende....

Anja - med en lille prinsesse i armene.

2 dejlige siam-drenge, søger plejefamilie, mens vi leder efter hus, skriv til mig.
http://babytoej.mono.net/

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

bade bade
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 08:50

Tja, hvis der går lidt tid efter bad, så sker der vist ikke noget. Men lige efter er måske ikke smart?

Frida, som også er 5 måneder, har ret meget hår, så der går noget tid før hun kan komme ud efter hun har været i bad, men nu er det jo ikke alle der har sådan en hårpragt :)

Mvh. Fie

Ponyer sælges: Sportspony vallak 2 år, Shetlandsponyer: 2 hopper på 4 og en ældre, hingst fra juni 2009.

Skriv for mere information

0
0
Svar på denne tråd

Bad og kulde
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 08:55

Det har jeg aldrig bekymret mig om (men har så heller ikke ørebørn, syv ni tretten, bank bank ;-))

Har de ikke en hue på???

Jeg er mere påpasselig med at smøre ansigter senest ½ time inden de skal ud og sove/lege, så de ikke får frostkinder :-D.

Mange hilsener Rikka

Mor til en hel masse :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jo....
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 09:30

...Ida får selvfølgelig en hue på men vi er vist blevet enige om ikke at bade hende.

Tak for jeres svar.

Anja - med en lille prinsesse i armene.

2 dejlige siam-drenge, søger plejefamilie, mens vi leder efter hus, skriv til mig.
http://babytoej.mono.net/

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider