Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

baby bliver tyk ;o(
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 22:42

kender i det??

ikke det at de bliver tykke, men det at man som mor hele tiden er bange for de bliver tykke???

min søn på 8 måneder var en stor bebs på 3826 og 54 cm da han blev født, og han er bare vokset meget synes jeg, og lige for tiden synes jeg han tager meget på, han har stået stille i 2 måneder på 8,5 kg, så det har jeg jo synes var dejligt fordi han så voksede i længden og blev lidt slankere, men nu tager han helt vildt på, nu vejer han pludseligt omkring 9,2 kg hvilket jeg synes er meget lige pludseligt!!!

ved godt man siger at man ikke skal tænke på deres vægt de første år, men kan alligevel ikke lade være med at tænke på det, og jeg hader når folk kommenterer hans krop, siger han er godt i stand, tyk eller noget i den retning...

jeg synes han er lige som han skal være, dog ville det ikke gøre mig noget hvis han var lidt mindre både i vægt og længde ;o) he he men det er han ikke og jeg elsker ham som han er, men jeg er vildt bange for at han skal gå hen og blive tyk når han bliver ældre, det synes jeg bare ville være så synd, da jeg selv var en lille prop og det skal han ikke igennem hvis jeg kan gøre noget for det....

han er 8 måneder og vejer ca 9,1-9,2 kg og er ca 74 cm

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

billede...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 23:03

jeg ved godt han ikke er tyk tyk, men synes han ahr lidt mere end nødvendigt..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Eeeeej vil du ikke holde
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 01:18

Han er sq da en lækker unge .....

Min dreng var 58 cm ved fødsels og vejde 4100, og han fortsatte med at være så stor. Og var lidt en klump en overgang. Men han er vokset til sin str og er i dag en lang dreng som er helt normalvægtig. ( han er så bare højere end hans jævnaldrene )

Må jeg spørge om noget personlig ... er du selv til den overvægtige side eller har været .... ??

Jeg ved fra mig selv ( er overvægtig) at jeg havde de tanker der i starten med min den store ( hun har så bare altid været meget lille ja petit faktisk) om tænk nu hvis hun blev tyk, og det kunne jeg ikke klare tanken om. Men med den bette som var en klump, ja det har jeg taget det som det kommer. Og de fleste børn vokser til deres vægt. MEn jeg synes nu ikke han er tyk på nogen måder han ser da ud som en dreng på hans alder skal :)

Og synes nu ikke at man skal tage det negativ at folk siger ens barn er godt i stand når vi snakker om inden for de første par år, ville være noget helt andet hvis der kom en og sagde det om min den store nu ( hun er 9)

Nå men nu vil jeg sove .. .Godnat :)

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

i de første år
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 05:21

hellere lidt for tykke end lidt for tynde vil jeg hilse og sige. De kan hurtigt tabe ved sygdom m.a.

Nikon-pics4U

NU med søn - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm.

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 07:40

Ja, jeg synes da bare han ser helt perfekt ud..

Venlig hilsen

Kongehøj

0
0
Svar på denne tråd

Han er da ikke for tyk :)
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 07:59

Markus var faktisk præcis samme str. som 8 mdr. og nu her som 12 mdrs er han 81 cm lang og vejer 11 kg. Efter han begyndte at kravle og siden at gå, kan man se at han er blevet slankere. Ikke at han er tynd, men han bevæger sig jo meget. Ifølge lægen ved 1 års undersøgelsen, var han helt perfekt og vægt og højde passede sammen.

Tina - nu med søn & Anastasia

Anastasia søger part 2-3 gange om ugen: www.heste-nettet.dk/lodge/45094/ hest/192323/

http://hygge-debatten.dk

0
0
Svar på denne tråd

vær opmærksom
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 08:29

... på, at mange mener det som en ros, når de kommenterer, hvor stor baby er :-D

Din søn er ikke for tyk, og under alle omstændigheder ryger der er en del hvalpefedt af, når han begynder at kravle og gå for alvor.

Vores Emma var også i den store ende af vækstkurven til at starte med. Lidt højere og lidt tungere end andre på hendes alder. Det stoppede da hun begyndte at kravle, så nu er hun på den nederste vækstkurve, men stadig indenfor normalen.

0
0
Svar på denne tråd

min veindes
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 08:33

vejede 8 kg til 5 mdrs undersøgelsen og var vokset ud af sit str 78 tøj...

Nikon-pics4U

NU med søn - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm.

0
0
Svar på denne tråd

Altså...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 09:14

han er dælme da ikke for tyk...

Han er lige tilpas!

Min buffas der bliver 5 mdr juleaften, har rundet de 9 kg og bruger str 80 i tøj nu og han er i følge lægen ikke for tyk.

Han har da nogen ordenlige lårbasser, men han trives og er super nem.

Hans storebror er derimod for tynd og har faktisk altid været det og det har man tydeligt kunne mærke forskel på mht. deres sind.

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

jannie..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 09:52

angående dit spørgsmål, så var jeg selv en lille prop da jeg var lille, ikke fed, men buttet det var jeg faktisk helt op til jeg var ca. 16 år hvor jeg smed 15 kg og siden har været helt normal størrelse..

og jeg er aldrig blevet mobbet eller noget, havde det bare ikke selv godt med de ekstra kilo der sad rundt omkring..

og jeg ved godt det er forkert at sige at jeg ville ønske han var mindre, men er bare så sindsygt bange for at han skal blive ved med at være tyk eller buttet.

han spiser også som en gal og det er nærmest alt, jeg hader når vi er hos farmor, fordi hun stopper kage i ham så snart jeg vender ryggen til....

iiiih altså synes det ville være rart hvis bare jeg synes han er perfekt, hvilket jeg jo også synes, det er bare på længere sigt jeg ikke synes det ville være fedt for ham..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 10:50

For det første er din dreng slet ikke for tyk. For det andet skal der ikke meget sygdom og manglende appetit til før at det begynder at tære på baby, og så er det super godt at have lidt ekstra huld (men det synes jeg nu ikke udpræget, at din søn har)

For det tredie så skal du slet slet ikke spekulere på, om din dreng er for tyk lige nu. Han rør sig en masse, så lad ham spise så meget, han har lyst til, så længe det er sund og god mad.

Det kun godt og dejligt at baby er rund og "solid". Det er jo et sundhedstegn. Næsten alle i min familie var buttede i en periode som små og er nu vokset op som helt normalvægtige.

Nyd i stedet at din søn har så god appetit, det er meget mere bekymrende hvis baby ikke vil spise!

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

..............

Mor til Oscar - født 1. juni 2008!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 12:46

Din søn er da helt perfekt og absolut IKKE for tyk!!!

Skøn dreng

/Malene

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig dreng
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 12:50

Hvor er din dreng dejlig :-)

Min Niklas er også en basse, men det ser jeg bare som en ekstra charme, og ved, det forsvinder, når han bliver mere aktiv.. Han er pt 7 mdr, og vejer omkring 10 kg +/-, og bruger str 80 i tøj.

Nyd du din dreng, og at andre også synes, han er for lækker :-)

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

sp......
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 15:12

vi har lige haft sp på besøg, og hun siger som i andre at han er præcis som han skal være ikke for tyk og ikke for tynd, og i det hele taget var hun enormt tilfreds med ham ;o)

det er jeg helt klart også ;o)

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Hvis din søn
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 17:43

er for tyk, skal jeg da virkelig være nervøs

Min datter vejede 3870 gram ved fødslen og var 54 cm lang, altså næsten præcis det sammen som din dreng.

Hun er nu 3 1/2 mdr og vejer 8,1 kg og passer en str. 68-74.

Blev mor tirsdag 01.09.09 kl. 18.59 til en skøn pige som var 54 cm lang og vejede 3870 gram.

Min elskede hund - hvil i fred 21/04-2007-25/6-2009

Hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

hvem er tyk
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 21:12

Han er da en lille lækkermås.

Næh hvis du vil se en tyksak, så skal du bare se min dreng. Han vejer vel 13kg er passer str 92 i tøj.han er 19 mdr

Fra han var 5 mdr til 1år vejede han 10kg. Spørg mig lige om han var tyk.

Han blev iøvrigt født 2uger før termin og vejede 3985 og 53lang

Hans storesøster vejede 4630, 57 cm. Hun var også en lille tromletyk baby, men er nu en lang tynd (slank) pige på 4 år.

Jeg tror roligt du kan stole på din sundhedsplejeske og så bare nyde at han er lidt baby endnu, for det forsvinder så hurtigt.

mvh c

0
0
Svar på denne tråd

hmm............
Forfatter: 
Dato:  18-12-2009 21:55

han ser da fin ud!

Jo ikk lige frem så han har deller osv..

Synds han er en kær lille unge!

løsdrift nær ullerslev skriv pb..

Nu uden min dejlige Ma Fila Noir da hun er udlånt..

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  19-12-2009 11:09

Han er BESTEMT IKKE tyk, tværtimod, han er helt perfekt og meget harmonisk....

Jeg har mig en ordentlig basse med en kampvægt på 12,8 kg og 82 cm og han er altså kun 1 måned ældre end din skønne dreng..... Lucas har altid været stor og vokset uafbrudt.... Han vejede ved fødslen 4180 g og var 54 cm, så ingen lille baby til mig, hvilket passede mig fint, så følte man ikke man skulle være så forsigtigt og turde tage ved ham..

Lucas er en stor dreng, men også harmonisk, idet han har højden med sig... Han har da nogle ordentlige lårbasser, men siden han startede med at kravle som 7 mdr's og nu går rundt med dukke-gåvogn, så har han tydelig slanket sig, dvs. vægten har næsten stået stille i 2 mdr. hvor han så har vokset 4 cm...

Så betvivl IKKE, babyer må gerne have lidt på sidebenene, især fordi de hurtigt kan blive for tynde når de beynder at spæne rundt og måske pludselig bliver syge.. Så hellere lidt at stå imod med...

Min skønne store dreng:

Michelle
Livet er kort, så husk at nyde det!

Mor til Lucas d. 24 feb. 2009

0
0
Svar på denne tråd

ikke tyk
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 00:07

som de andre siger en han absolute ikke for stor.. min søn på 2år og datter på 1år vejer begge 11kg.. min datter vejede kun 3200g ved fødslen men efter hun var syg med rs.virus da hun var 5uger tog hun gevaldigt på.. 6dage efter vi var udskrevet havde hun taget 1kg på.. men vil helt klart hellere have et stort barn end et lille barn som min søn.. han er satans slank og passer str 74 i livet og 86-92 i længden.. det er sku svært at finde tøj til ham;(

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 05:12

nej han er ikke tyk!!!

min datter vejede 8 kilo da hun var 7 mdr. Hun var stor og hun vejede kun 3100 g og 50 lang ved fødselen...

Nu hun 1 1/2 år og vejer lige knap 10. så man kan sige det har udlignet sig det sidste år. Hun er lige som hun skal være nu...

Mor til skønne maddie 24/5-08

Sommergræs tilbydes amager

0
0
Svar på denne tråd

Tyk ...... ?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 17:35

på ingen måde! Han kan da heller ikke ligge voldsomt meget over gennemsnittet?

Min søn er lidt over 4,5 måned og vejede forleden 8700gram og er 67cm. Han er også en godt polstret dreng, lige som jeg synes han skal være :-)

Generelt er jeg mest til børn der er godt i stand.

Iøvrigt er der foretaget en undersøgelse, læste jeg i illustreret videnskab, at de børn som var store indtil deres 3. år ofte havde nemmest ved at holde en normalvægt og IKKE blive overvægtige.

Selv er både min kæreste og jeg normalvægtige, absolut ikke over, og det samme er hele vores begges familier - så her er vi sørme ikke bange for et tykt barn. Vi nyder bare at han trives og har noget at stå imod med. Det forsvinder jo ofte i forbindelse med at de begynder at kravle + når de vokser i længden. Så slap du bare helt af, din søn er lige som han skal være !

Mvh. Juliette

Vil du til tops? Talentfuld og smuk dressurpony kat. 1 sælges - Se Her

Mor til verdens dejligeste lille prins som kom til verden d. 28-07-09

0
0
Svar på denne tråd

Han er skisme..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2009 21:06

da en rigtig lille lækkermås :)

Frederik vejede 4880 gram ved fødslen og var 57 cm..

I dag er han 10 måneder, er ca 82-83 cm og er godt på vej mod de 12 kg ;)

- og han er ikke tyk, så det er din smukke dreng bestemt heller ikke ..

Sagde Carina Gøttler (:

- som ENDELIG er blevet mor til den skønneste lille dreng<3

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider