Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ondt dernede??
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 20:27

Hej allesammen :)

Nogle der kan forklare mig hvorfor jeg some´tider får ondt "dernede"

Jeg prøvede det første gang sidste lørdag, der gjorde det sådan rigtig ondt. Her i løbet af ugen har jeg ind imellem mærket at det gjorde lidt ondt. Ikke AV, men av ..

Nogle der kender til det eller er jeg bare lidt sær

HAr ikke haft komplikationer af nogen form igennem min graviditet, hvis det har betydning :)

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

ved det ikk
Forfatter: 
Dato:  04-12-2009 20:29

men måske en urinvejs infektion - altså blærebetændelse evt...

Nikon-pics4U

Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 00:14

symfuse løsning? jeg ved det ikke desværre :(

syntes bestemt du skal få spurgt din JM eller læge.

蛋糕
(Kage)
0
0
Svar på denne tråd

jeg vil også...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 06:33

gætte på gener ved symfysen.

Har det selv og har haft det i en måned, og det bliver gradvist værrer.

Du skal være opmærksom på absolut ikke at løfte tunge ting, lave vrid i bækkenet, sidde på en plastik pose, når du stiger ud og ind af bilen for at aflaste og evt. når du ligger, så lig med en pude mellem benene... Det er nogle af de ting der har hjulpet mig

Og på dage hvor det gør av av, så kan du ligge noget varmt mellem benene, det hjælper på smerterne

Det er ikke unormalt at få ondt forskellige steder, når du er så langt i din graviditet. Det hele skal jo til at udvide sig og gøre sig klar, så det hele værker engang i mellem

Men ja tage en snak med din JM ikke lægen, de tager ikke smerter i graviditeten helt seriøst (: da det jo ikke er en sygdom at være gravid)

MVH

Maria von der Lieth Hyldgaard

0
0
Svar på denne tråd

åhh ja
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 11:02

Tror faktisk stute har ret i det med blærebetændelse. :) Det fik mig til at tænke. Har tisset enormt meget de sidste dage, men tænkte ikke vidre over det end det var baby der trykkede.

Så tror jeg vil et smut forbi lægevagten i dag for at se om det ikke er det...

Tak for jeres svar ...

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  05-12-2009 19:57

Nå ar været oppe ved vagtlægen.. Det var ikke blærebetændelse..

Men nøj det er træls at tisse mindst hver time..

Skulle kontakte lægen hvis det ikke var blevet bedre på mandag..

Nu med lille pige

I mavsen.

4. febuar 2010

0
0
Svar på denne tråd

jamen så tror
Forfatter: 
Dato:  06-12-2009 09:28

jeg andre kan ha ret i at det er din symfyse- den har jeg osse haft ondt i. Jeg har dog aldrig haft blærebetændelse (7-9-13) og aner ikk selv hvordan det føles i den forstand.

Det kan være du skal tisse sådan fordi baby trykker på din blære. Du skal tænke på at nede fra, så ligger din blære og blir trykket, så ligger baby i midten og så din mavesæk oven på. Det hele inkl tarme (som baby sikkert sparker i på et tidspunkt) og indvolde de blir mast ret meget og får nogle klø længere man er henne/kommer hen

Det vil jeg skrive under på - i visse situationer har min helt egen lille terrorist nemlig hygget sig med på de dårligst valgte tidspunkter at losse løs på min fyldte blære, gnide sig rundt på bækkenkanten og sparke i mine tarme så det rent ud sagt føles som om de er på vej ud bagtil

Nikon-pics4U

Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider