Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

pylrer når han ser mor..
Forfatter: 
Dato:  29-11-2009 19:53

er der andre der har prøvet det???

hvis feks han har været med ude og fodre heste, sætter jeg ham for det meste ind til min svigermor (hestene står ved hende) de sidder vældigt og hygger sig indenfor, mens jeg fodrer og når jeg kommer ind kan jeg høre de sidder og snakker og griner, men så snart han får øje på mig begynder han at pylre og rækker ud efter mig... og det er ikke kun der, det er også hjemme hvis han leger med far og jeg kommer ind i rummet, eller hvis han skal sove og han så ser mig... ikke fordi han altid pylrer når jeg er der, men næsten altid når jeg ikke er der og han så får øje på mig... hvorfor gør han det, og er det noget jeg kan gøre noget ved, for synes da egentligt det er lidt frustrerende at han begynder at græde når han ser mig ;o(

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Ja det kender jeg godt
Forfatter: 
Dato:  29-11-2009 20:05

det gjorde og gør min den "bette" stadig, han kan blive passet en hel weekend hos mine forældre og de hygger og der er intet overhovedet, men med det sammen jeg stikker hovedet ind forvandles han til et lille hjælpeløs, snøftende , mumlende drengebarn. Suuuuuk.

Der har intet værret med den store tøs, hun er cool når jeg aflevere og cool når jeg henter. Men Knægten har generelt været mere pylret end tøsen.

Han gør det ikke over for hans far, kun mig der har den ære......

Hvorfor ved jeg ikke, jeg prøver så vidt muligt ikke at lade ham få lov til at få pylret sig til hva han vil, som kan være alt fra han ikke kan finde ud af at tage bukserne af fordi han skal tisse til at han er kommet i tanke om at han ikke kunne lide det de fik til morgenmad , selv om det er væk og fordøjet.

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

uha....
Forfatter: 
Dato:  29-11-2009 21:13

velkommen til min verden.

Min dreng på 1,5 er en rigtig mor pylregøj. Det er da dejligt at man er så populær, men uha hvor skal man nogle gange tælle til ati. Så brug da far, tænker jeg nogle gange, mens far sidder og griner smørret, og læser videre i avisen

mvh c (som også selv ville bladre videre)

0
0
Svar på denne tråd

mine børn
Forfatter: 
Dato:  29-11-2009 22:25

på 3 og 5 gør det også.

Min mor trøster mig med at sådan bliver det ved til de er 10

.

Et smil siger mere end 1000 ord....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2009 08:46

Velkommen i klubben! Sådan har jeg det også med min søn på 1½ år. Han kan være i vuggestuen og være glad og rende rundt og lege, eller være sammen med farmor og hygge sig vældigt - lige indtil han ser skyggen af mig: Så piver han og tuder og blir helt umulig - så er det kun mig, der dur.

Dette resulterede først i, at jeg troede han var sådan hele tiden, når jeg ikke var der, men det er han slet ikke. Og så må man prøve at være glad ved det! Men ja, det kan være svært og irriterende. Især hvis f.eks. farmor passer, mens man selv er i nærheden, men ikke har tid. (F.eks. nogle gange arbejder jeg hjemme, men får intet lavet, hvis farmor og Oscar også er i huset, for så vil han bare ind til mig HELE tiden og hænge på mig).

Hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

..............

Mor til Oscar - født 1. juni 2008!

0
0
Svar på denne tråd

skræmmende
Forfatter: 
Dato:  30-11-2009 09:20

min søn er jo så kun 7 måneder, tænkte at det måske kunne forklares med at det er en fase gennem det første år, men lyder da til at jeg godt kan forvente det bliver ved, øv øv, jeg vil også have ham når han er glad fuld af energi og bare på toppen, hmmm gad vide om det her er en af grundende til vores nætter er så dårlige med mange opvågninger om natten hvor han bare lige vil op og hygge lidt for så at sove videre i mine arme???? og er det far der står op så bliver han stiktosset indtil jeg tager over så lægger han sig til at sove, ved mig altså ;o/

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

det du beskriver gjorde
Forfatter: 
Dato:  30-11-2009 15:13

Kalle også da han var helt lille, og jeg var drænet jeg fik ingen søvn og ungen var vågen hele tiden og far var ikke nok.

Så smed jeg ham ind på hans eget værelse og det var som om at det gjorde ... vi fik meget roligere nætter- nu er han da kun vågen engang pr nat. og der kommer han selv ind til mig og putter. Men han bliver så også 5 til januar,. Håber i får lavet en rutine der gør du også kan få noget søvn.

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

hjhcjshcjshksa
Forfatter: 
Dato:  30-11-2009 21:50

min datter på 7 mdr gør det samme. Hun har gjort det et par mdr.

Synes det er super irretende og ofe gør hun det uden grund. Ind imellem kan hun også finde på at gå i gang bare at hun høre min stemme.

Eller hvis vi er i stuen og hun ligger på gulvet og hygger sig gevAldigt. Hvis så jeg går ud i køkkenet ja så er sirenen sku igang igen. Og min lille pige kan kravle så jeg har det bare lidt altså helt ærlig så kan du da bare kravle herud hvis u skal være i samme rum som mor.....

håber det er over inden hun skal i dp

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider