Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Nøj en lang nat:-(
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 09:01

Igår aftes fik jeg lidt ondt i den gravide del af maven. Jeg var på ingen måde i tvivl.

Tænkte at et nok bare var lidt enten ligamentsmerter, der trak i flere nerver, eller lidt plukveer, idet det gik over hele maven stort set.

Men det blev værre.

Det endte ud i morges kl 5, der lå jeg bar og tudbrølede af smerter, kæresten min fik lavet en varmepude til mig, som tog toppen, jeg lå i ca 30 min og forsøgte at vurdere, hvor det egentlig gjorde ondt, og hvordan jeg skulle forklare det.

Bagefter forsøgte jeg at ringe til fødegangen, da jeg var sindsyg bange, men der var kronisk optaget i 45 min... Og da de var gået, begyndte det faktisk at lysne.

Så fik aldrig fat i dem.

Men hvad fanden skete der?

Det føltes som en mega kraftig svien over hele maven, men også rundt om den og nedaf.

Hele min krop skreg på at ligge på venstre side, men så gjorde det mere ondt i maven...det bedste var at ligge på højre...når jeg lå på ryggen, følte jeg at alt luft blev slået ud af mig.

Jeg skal alligevel ringe til JM her senere når de har almen tlf tid, så der vil jeg spørge, men idet den først er i eftermiddag er jeg da nysgerrig.

Mand hvor er jeg bare træt nu

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Jm og FG
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 09:50

Det var da en træls omgang, stakkels dig.

Hvis jeg var dig, ville jeg nu alligevel lige prøve at få fat i enten fødegangen eller egen læge nu, det kan jo tænkes at de gerne lige vil tjekke dig op engang.

Håber på det bedste for dig og maven

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Har ringet til
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 11:16

fødegangen nu, og fik besked på at holde mig i rimelig ro (det tæller vel ikke, hvis jeg liiiige, smutter ud til hesten og tage en klat eller 2...skal nok tage bilen ), også holde øje med om det kom igen.

Såfremt det kommer igen, skal jeg ringe med det samme.

Men derudover fik jeg lige en tid imorgen, idet jeg ikke kunne komme til min normale tid i sidste uge pga feber.

Hendes gæt var alt fra huden der gav sig, til noget hun vist kaldte for leverkløe.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Kvalitets DV'ere sælges, kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider