Igår aftes fik jeg lidt ondt i den gravide del af maven. Jeg var på ingen måde i tvivl.
Tænkte at et nok bare var lidt enten ligamentsmerter, der trak i flere nerver, eller lidt plukveer, idet det gik over hele maven stort set.
Men det blev værre.
Det endte ud i morges kl 5, der lå jeg bar og tudbrølede af smerter, kæresten min fik lavet en varmepude til mig, som tog toppen, jeg lå i ca 30 min og forsøgte at vurdere, hvor det egentlig gjorde ondt, og hvordan jeg skulle forklare det.
Bagefter forsøgte jeg at ringe til fødegangen, da jeg var sindsyg bange, men der var kronisk optaget i 45 min... Og da de var gået, begyndte det faktisk at lysne.
Så fik aldrig fat i dem.
Men hvad fanden skete der?
Det føltes som en mega kraftig svien over hele maven, men også rundt om den og nedaf.
Hele min krop skreg på at ligge på venstre side, men så gjorde det mere ondt i maven...det bedste var at ligge på højre...når jeg lå på ryggen, følte jeg at alt luft blev slået ud af mig.
Jeg skal alligevel ringe til JM her senere når de har almen tlf tid, så der vil jeg spørge, men idet den først er i eftermiddag er jeg da nysgerrig.
Mand hvor er jeg bare træt nu