Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hjælp til Ælle bælle sang
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 20:43

Min søn siger at han har sunget en ny sang i børnehaven idag og han bliver ved at synge ælle bælle..


- nogen der ved hvilken sang det er og evt. kender teksten?


Jeg har googlet men da jeg kom til side 5 gav jeg op..


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ælle bælle.
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 20:57

Ælle, bælle mig fortælle. Skibet går til Åbenrå, køber for en skilling skrå, Deler den i syv, Én, to, tre, fire, fem, seks, syv, Ræven er en hønsetyv, Fra hans næse til hans mund Vejer firsindstyve pund. Ole vip, Ole vap, Ole snustobak.


Muligvis den?


Ælle, bælle mig fortælle. Pif, Paf, Puf, Væk med den beskidte luff, Jæger'n skød, du er død,


Eller den?

Det var de to udgaver jeg umiddelbart lige ku finde ved at søge på google.


Back in my days, we didn't have starships. We had to WALK from solar system to solar system. In 6 feet of snow!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror mere det er en
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 21:08

sang. Dem du har skrevet er rim, ik?


Han synger også noget med at koen siger muh. og andre gange at løven sig brøl.


Men om han har blandet to sange sammen ved jeg ikke. Ellers må jeg jo vente til mandag og få en kopi af sangen i børnehaven ;-)


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske denne
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 22:51

Ælle bælle hvem kan fortælle
Ælle bælle hvad siger en ko
Koen siger muh
Koen siger muh
Muh, muh, muh
(Og så finder I selv på andre dyr)

Fra Hald Ege Børnehave

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er garanteret den
Forfatter: 
Dato:  21-11-2009 08:59

Øv den kender jeg ikke. Jeg må have pædagogerne til at synge den for mig ;-) Tak for hjælpen


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider