|
|
| vinter støvler |
|
|
Jeger på udkig efter nogle vinter støvler til min datter, da jeg synes at gummistøvlerne er ved at være for kolde. HUn bruger str 20. Men jeg ægter simpet hen at give 500-600 kr for et par støvler hun ødelægger og vokser ud af inden vinteren er omme. Hun går for det meste men kan stadig finde på at kravle lidt. Men hvor køber i billige børne støvler og for den sags skyd også sko?? Jeg er ike så meget til brugt da jeg ikke synes at hun skal gå i noget nogle andre har trådt skæve osv.
MVH Dorthe Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest, og mor til Josefine 29/10-2008
Passir sælges 17" med bom på 27,5 cm. Se præs!
Et dyr er et dyr Og det skal man ikke lave om på!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thermostøvler |
|
|
Jeg har de sidste par år købt thermostøvler i Bilka, de kan holde til noget og jeg har ikke oplevet at mine børn har haft kolde tæer.
Med venlig hilsen
Winnie
Mor til to dejlige unger og termin den 25. november
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg syntes |
|
|
... nu at du skal ofre de penge. Det er så vigtigt at støvlerne sidder rigtigt på fødder der vokser, og de billige fra Bilka er bare ikke så gode som et par fra f.eks. Ecco. Jeg tror heller ikke på, at hun når at ødelægge dem. I hvert fald ikke, hvis de er i en ordentlig kvalitet. Så må man spare et andet sted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vinterstøvler |
|
|
Hej Jeg ville ikke nøjes med et par termo støvler, jeg ville have et par almindelig og et par termo. Termo til legepladsen når det er vådt og sjappet/koldt og så de "almindelige" til at handle i, gå tur i, og køre i bilen frem og tilbage. Der har lige været en test af vinterstøvler, og det er ikke de dyreste der er de bedste. Det er også værd at tænke på at børnehave børn tit ikke har støvler på så lang tid, som feks. skolebørn har..... Hilsen Jette
Rømer King autostol sælges kr. 1.000,-. Skal afhentes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| test... |
|
|
hejsa, hvor har du set den test Jette? Jeg vil da gerne se den også. Især fordi jeg også er på jagt efter noget støvler. Til Dorthe: Hvordan har du det med at købe på nettet? Der kan man tit finde nogen billigere og stadig fra nye. Hilsen katarina
Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS) Beatrice
Vores historie www.duclos-julsdorf.dk
Og lillebror i maven....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for nogle |
|
|
få år siden vandt de støvler fra føtex eller kvickly en forbrugertest.Så man behøver ikke give dyre penge for god kvalitet. Vi har i år valgt at vores datter skal have et par støvler med gore tex da hun er rigtig meget ude. Thermo gummistøvler hun har er bare ikke særlig smarte når hun er ude i længere tid. De er tunge og klodsede. Så der må vi punge ud. Men lillebror på 1,5 får et par fra kvickly til 230kr. Han er ikke ude i flere timer i hans vuggestue, så der er de helt ok. Tror jeg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg købte nogle |
|
|
billige i bilk, men min datter frøs meget om tæerne.. Så vi ofrede 600 og gav hende ecco støvler, siden har der intet været.. Dem fra sidste år er forresten fuldstædig som nye.. det kan vitterligt ikke ses de har været brugt.. og hun gik i dem konstant.
Mvh. Pernille.- Som også er på hygge-debatten.dk
RIP Elskede Denver. RIP Tullemor RIP Brino
Illum...'s pakhus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Støvler |
|
|
Hun har jo ikke sine støvle på ret længe af gangen. Hun er kun 1 år! Og pt. har hun jo bare gummi støvler på. Hun har et par sko hun har på i bilen osv. Men hun er en frisk pige der selv om hun kun lige har lært at gå, hopper i vandpytter og kravler lystigt rundt på fliser så hun vil slide næserne i stykker på selv de dyrest støvler. Jeg har kigger på nettet og kan ikke finde nogle billige støvler i str 20  Men jeg vil da gerne se den test hvis der er nogle der ved hvor den kan findes! Og jeg nægter at give 600 kr for et par støvler! Hvis jeg havde så mange penge til sko skulle jeg også have haft et par 
MVH Dorthe Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest, og mor til Josefine 29/10-2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vinterstøvler |
|
|
Desværre.....Jeg kan ikke anbefale nogle af de billige støvler. De sidder ihvertfald elendigt på mine drenge ( foden svupper inde i støvlen). Desuden er de ofte klodsede, tunge, stive og holder ikke tæt. Det er vigtigt støvlen sidder godt fast på en 1 årig, som endnu er lidt ustabil. Jeg synes også termostøvler og gummistøvler er usselt fodtøj til et barn ( ihverfald som dagligt fodtøj). Jeg kan anbefale Ecco Gore-tex eller Naturino med tex membran ( hvis dit barn ikke har brede fødder). Det er ikke billige mærker. De koster mellem 500-900 kr., men de bruges også som eneste fodtøj, udover et par pæne sko og hjemmesko, fra efterårsferien til midt i april. Hvis pengepungen er slatten, kan du finde "brugte" kvalitets-støvler, som kun er brugt få gange, på nettet. Det ville jeg hellere end købe de billige.
MVH Britt med dressurhesten "Camelina Kilen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undskyld |
|
|
Måske det bare er mig, men sko skal prøves på børn, man må da ikke bare købe og satse på de sidder godt. Der skal være den rette vejledning. Bilka støvlerne skulle være noget hø, (gummi med foer) Klart det er mange penge, men så må der spares andre steder. Sådan er det hos mig. Min dreng har brugt 2 par sandaler og 2 par sko i sommers. Hans fodtøj koster det det nu gør. Skal være ordentlige sko støvler osv. Dette er blot min holdning. Alle har en, hver især.
25/6-07 blev jeg mor jubii
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har altid købt... |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
12-11-2009 08:51 |
|
børnenens støvler i Føtex. Både termo og goretex - de har altid haft varme, tørre fødder og støvlerne har holdt uden problemer. De er ofte på tilbud til 149 kr eller to par for 249 kr. I år købte jeg et par Skofus i Skoringen til 400 kr, Bertram har haft dem på en måned og de har allerede været til reperation (velcroen gik i stykker). Jeg køber KUN støvler fra Føtex fremover!
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| TinaR.. |
|
|
Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der vil købe billige sko! Hele mit liv er jeg selv vokset op i sko fra brugsen og bilka, og mine fødder har det fint! Tror jeg vil køre i føtex en dag og kigge! Lige pt. skal hun have nogle støvler er kan erstatte gummistøvlerne, så hun har noget varm at have på når de er ude at lege i DP'en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Test... |
TinaR |
12-11-2009 20:17 |
|
I ALLE de test jeg har set, hvor støvlerne fra Føtex har været med, har de ligget i top 3 - så også et program i tv med en læge fra ortopædkirurgisk afdeling på Rigshospitalet, hvor han testede og konkluderede at de var super gode! Generelt går jeg ikke efter billigt fodtøj, men jeg køber det jeg falder for og som sidder godt og lever op til mine forventninger - men kan jeg spare og samtidig få skønt fodtøj så gør jeg det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er det jeg mener! |
|
|
Jeg vil undersøge marked først inden jeg køber noget. For hvis jeg kan få noget der passer til 200,- Så vil jeg dævlme ikke give 600 el 900,- for et par støvler. Har så lige opdaget at støvlerne i Føtex ikke fås i str 20.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vinterstøvler |
|
|
Nu kiggede jeg lidt med i tråden, har godt nok ingen erfaring eller lign. men jeg tænkte hvad med skoene i tøj og sko? Er de mon brugbar? jeg er da næsten sikker på de sælger ned til str. 20 
Nu med lille pige
I mavsen.
4. febuar 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge... |
|
|
Var i sko butikken idag. Og endte med at købe et par super fit til 550,-. Dog i en str for lille så skal lige bytte i morgen Men de passer på hendes fod og er bløde i sålen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahdaldald |
Reginella ♥REGINELLA Mor til LU |
13-11-2009 21:54 |
|
Det hele er jo et holdnings spørgsmål. Jeg kigger generelt også efter de billige, da jeg synes at det er mange penge for støvler som de kun kan passe så kort tid, samt mange gange synes jeg ikke at der er væsentlig forskel på kvaliteten. Tjekker selvfølgelig at sålen er blød og bøjelig, samt hvor varme og vandtætte de virker. Men kender mange som kun køber mærkevare ting fordi de mener at intet andet virker.
Mor til Lucia 20-06-06 og Angelina 20-06-09 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget ofte |
|
|
... kan man jo sælge støvlerne efterfølgende.
Men ja, det er et holdningsspørgsmål. Jeg har så den holdning at voksende fødder skal have noget ordentligt fodtøj, og det tror jeg bare ikke på, at jeg kan være sikker på at få i Føtex/Bilka/Coop.
(men jeg er lidt dobbeltmoralsk her, for jeg går selv i sko fra Bilka. Men mine fødder vokser jo heller ikke længere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig... |
TinaR |
14-11-2009 11:48 |
|
kan du da få ordentlig fodtøj der ikke har et smart navn og som ikke er købt i en "rigtig" skobutik - det samme gælder da tøj osv. Så for nylig endnu en test af flyverdragter i Søndagsavisen og der vandt den fra Kvickly. Jeg kunne ikke drømme om, at give mine børn noget på, som jeg ikke mente var 100% i orden - og har derfor ingen skrupler ved at købe i Føtex og Bilka når de altid ligger i top i alle tests.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså.. |
|
|
Det man betaler for i en skoforretning er jo også vejledningen. Og den syntes jeg nu er værd at betale for, især de første par gange man køber sko til de små. Problemet er så at finde en man faktisk "stoler" på. Det ene år var jeg med min 3 årige i 4 skobutikker. De vurderede hans str svingende mellem 4 str. Og nuvel jo, der er forskel på mærker, men ikke så meget. Den ene pige mente faktisk slet ikke han kunne gå med andet end det dyreste par til 900. Nå.. Men det er rart at finde en, som har forstand på det. Min datter har supersmal fod. Og ligegyldigt hvor meget jeg ville elske at se hende i en angulus støvle, så komme hun aldrig til at gå i en. Det lader sig ikke gøre. Ligesom jeg ikke kan købe noget med 1 1/2 cm voksetillæg fordi støvlen så vil svuppe på hendes fod.
Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|