Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Rejse med barn på næsten 4 mdr - gode rå
Forfatter: 
Dato:  07-11-2009 21:27

Min forlovede, vores søn og jeg er så heldige at min søde mor har givet os en rejse til Eilat i Israel (4 timers flyvetur) her fra d. 22. nov og to uger frem. På det tidspunkt vil vores søn næsten være 4 måneder.

Jeg er ude efter lidt gode råd til at rejse med børn i den alder.

Pt. er jeg på udkig efter en flaskekoger som vi medbringer, derudover naturligvis alt hans mad hjemmefra, bleer mm. Desuden medbringer vi hans egen barnevogn, det har jeg det bedst med - den kender han.

Overvejer at kigge efter noget specielt australsk tøj som gør at solens stråler ikke går igennem og selvfølgelig solhatte til ham.
Flydende panodil, saltvandsdråber og alt plejemiddel bliver naturligvis også medbragt.

Hvad har I af gode råd ?
Hvornår rejste jeres børn første gang (fly) og hvordan gik det ?

Mvh. Juliette

Vil du til tops? Talentfuld og smuk dressurpony kat. 1 sælges - Se Her

Mor til verdens dejligeste lille prins som kom til verden d. 28-07-09

0
0
Svar på denne tråd

Første rejse
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 11:02

Markus var 4 1/2 måned, da vi i maj måned var 14 dage i Tyrkiet.

Havde barnevogn, risgrødspulver, bleer (kun en pakke, de bruger jo også bleer i Tyrkiet, så købte dernede). Han belv ammet ved siden af grøden, men havde en flaske med til vand, da han jo pga varmen skulle have lidt ekstra væske. Det var så varmt at det endte med at han kun var iklædt bodystocking evt. et par shorts og faktor 50 solcreme. Havde naturligvis solhat på, når han var udenfor.

Han tog det egentligt meget pænt. Var lidt ked af det den første halve time af flyveturen derned, men faldt i søvn og sov halvanden time. På vejen hjem græd han slet ikke og tog også en pæn lur.

Han sov pænt i sin barnevogn dernede, når vi var ude og i sengen sammen med os om natten.

Han blev overtræt et par gange, nok pga. alle de nye indtryk og havde et par grædeture af den grund, men ellers var det ikke værre end herhjemme.

Vi lejede en airshell til barnevognen ude i lufthavnen, hvilket vi var glade for.

God tur...

Tina - nu med søn & Anastasia

Anastasia søger part 2-3 gange om ugen: www.heste-nettet.dk/lodge/45094/ hest/192323/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider