Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

spiral -gør det ondt
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 09:25

Jeg skal i denne uge have sat en spiral op. Uha jeg er lidt nervøs for det. Så derfør spørger jeg: Gør det ondt at få sat en spiral op?

MVH Tina

Til Salg:

- Super hingsteføl. F: BH Doolittle, MF: Solos Landtinus, MMF: Primus AA. Nr 8 ved BH følchampionat 40000,-

-Hoppeføl. F: Zardin Firfod, MF: Solos Carex, MMF: Leandro. 25000,-

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik lagt
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 10:40

en op i onsdags, og jeg var også rigtig nervøs for det - heldigis uden grund, for det gjorde slet ikke ondt.

Jeg havde, halvanden time inden, spist 4 Iprener og 2 Panodiler på lægens anbefaling, og jeg kunne ikke mærke noget "da lægen rodede rundt". Der, som er mest ubehageligt, synes jeg, er det dér andenæb.

Til gengæld bløder jeg stadig, og det er da ret irriterende

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

spiral
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 12:09

jeg skulle have lagt en op for et par måneder siden... fik dumme veer og blødte meget og det gjorde ondt... ingen havde fortalt mig det gjorde ondt eller andet.. fik et mega chok.. og så kunne lægen ovenikøbet ikke ligge den og måtte henvise mig til gynokolog.. fik ikke modet til at prøve igen og er nu gravid;)

0
0
Svar på denne tråd

jeg fik
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 18:17

lagt enop for et par år siden, det gjorde ikke ondt, gav et lille nip... dog ca ½ time senere fik jeg lidt menstration lignede smerter.... men ikke det vilde.... og det gjorde heller ikke ondt at få den ud igen

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

venter en prinsesse, termin ca. 30/1. 2010

stem på mango... www.libresse.dk/Pages/General/ FlashContainer.aspx?id...nid=206402

0
0
Svar på denne tråd

ja......
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 09:16

Det gør hammerondt - vil ikke lyve.

Jeg har ikke født eller været gravid og fik den sat om for snart 2 år siden. Havde taget 4 iprener hjemmefra, og nej, den gjorde ikke ondt at få sat op, men bagefter var jeg SÅ syg!!

Jeg havde det som de onderste menssmerter, ve'er - jeg troede helt seriøst jeg skulle dø. Jeg kunne ingen steder være. Jeg lå bare og græd af smerte. Efter 12 timer var det bedre, 2 døgn, var alle smerter væk.

0
0
Svar på denne tråd

kunne ikke mærke det
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 10:32

Det gjorde hverken ondt på mig at få den lagt op eller taget ud, heller ikke bagefter.

Nina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 22:21

Jeg har for 4 timer siden fået min sat i. Og for s*tan hvor gjorde det ondt. Dvs. Det gjorde ikke ondt da lægen satte den der åbne-livmoder-fætter ind. Men da han satte spiralen ind gjorde det nas. Ligesom menstruationssmerter. Det gik heldigvis hurtigt, og ca. 10min efter føltes detbare som svage menstruationssmerter.

Men da jeg sad og ventede på bussen blev jeg lige pludselig meget svimmel, fik kvalme og MEGET SLEMME "menstruationssmerter" altså kramper i livmoderen. Blev nødt til at ringe til en veninde og bede hende om at hente mig. Hun tog mig med hjem til hende, da jeg var så dårlig at jeg var ved at besvime, så hun syntes ikke at jeg skulle hjem til mig selv og være alene.

Hjemme ved hende fik jeg en varmepude + 2 pamoler, og efter en times tid havde jeg det okay igen.

Det er såmænd ikke for at skræmme, synes bare at man skal have en backup-mulighed for at komme hjem, hvis man får det ligesom mig. Jeg havde absolut IKKE kunnet køre hjem selv.

Det skal dog lige huskes at jeg aldrig har været gravid og derfor er der mindre plads til spiralen, og det kan måske godt være medvirkende til at jeg fik så ondt..!

"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"

Hvor er PRINS VALIANT?
Rød, 17 årig vallak, 138 stg.

0
0
Svar på denne tråd

mvfekaøjfpewØ
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 16:36

Hej ven

Ja jeg har jo også fået én, og jeg kunne absolut ikke mærke noget som helst.... Overhovedet....

Havde lidt mens.agtige smerter det 1. døgn og har blødt en måneds tid, men altså ingen problemer herfra

0
0
Svar på denne tråd

Her...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2009 14:23

Jeg har for nylig fået en hormon-spiral og fik det efter fire timer ligesom Prins-Valiant fortæller i et indlæg længere oppe. Dagen efter var det dog heldigvis væk.

Selve det at få lagt den op synes jeg ikke var slemt, det kunne mærkes selvfølgelig, men ondt - ikke her. Tror det er meget med forskel.

Mvh. Juliette

Bolig nær Roskilde (max 30 km derfra) søges til lille familie fra ca. jan/feb 2010 - gerne med plads til en hest.

Mor til verdens dejligeste lille prins som kom til verden d. 28-07-09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider