Jeg har for 4 timer siden fået min sat i. Og for s*tan hvor gjorde det ondt. Dvs. Det gjorde ikke ondt da lægen satte den der åbne-livmoder-fætter ind. Men da han satte spiralen ind gjorde det nas. Ligesom menstruationssmerter. Det gik heldigvis hurtigt, og ca. 10min efter føltes detbare som svage menstruationssmerter.
Men da jeg sad og ventede på bussen blev jeg lige pludselig meget svimmel, fik kvalme og MEGET SLEMME "menstruationssmerter" altså kramper i livmoderen. Blev nødt til at ringe til en veninde og bede hende om at hente mig. Hun tog mig med hjem til hende, da jeg var så dårlig at jeg var ved at besvime, så hun syntes ikke at jeg skulle hjem til mig selv og være alene.
Hjemme ved hende fik jeg en varmepude + 2 pamoler, og efter en times tid havde jeg det okay igen.
Det er såmænd ikke for at skræmme, synes bare at man skal have en backup-mulighed for at komme hjem, hvis man får det ligesom mig. Jeg havde absolut IKKE kunnet køre hjem selv.
Det skal dog lige huskes at jeg aldrig har været gravid og derfor er der mindre plads til spiralen, og det kan måske godt være medvirkende til at jeg fik så ondt..!