Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 iskas nerven (stave ?)
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 18:06

er der andre som har haft problemer med denne nerve???


er kun i 12 uge, men har de sidste par uger haft døjet med smerter i den samme numse balle/side på grund af den.


det er desværre blevet værrer og værrer, feks vågner jeg hver gang jeg skal vende mig i sengen pga smerter.


er der nogle gode råd??? jeg mener massage eller varmecreme hjælper vel ikke og det er ikke fordi jeg har et hårdt fysisk arbejde eller dyrker voldsomt med motion....


nogle gode råd eller hvad har i andre gjort???








Mange hilsner Mette

Mor til Frederik 11 dec 06

0
0
Svar på denne tråd
 
 fys...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 18:25

prøv en fys, massage kan hjælpe, den rette træning kan hjælpe, et vendelagen kanb også hjælpe når du har smerter når du vender dig....


MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

venter en prinsesse, termin ca. 30/1. 2010

stem på mango... www.libresse.dk/Pages/General/ FlashContainer.aspx?id...nid=206402

0
0
Svar på denne tråd
 
 er du sikker
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 18:27

på det er iskias nerven og ikke pga bækkengener??


Jeg spørger fordi jeg tror man godt kan tage fejl hvis man ikke inden graviditet har haft vrøvl med den nerve og derfor ikke ved hvordan det føles.


Jeg har normalt meget bøvl med den i perioder - så jeg ved det desværre. Men da mine bækkengener begyndte og rigtig gik i kun den ene side mente mange det var den nerve. Men det føles sleeeet ikke som det var den. Og ganske korrekt det var faktisk bækkenet der har vrøvlet siden uge 8. Det startede bare kun i den side og balle som osse du beskriver...



Nikon-pics4U




Her færdes jeg osse: Tør hvor andre tier (IKKE ekstra bladet!)


Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja.....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 20:25

Jeg døjer ifølge min jordmor også med smerter fra Iskias nerven. Det gjorde jeg også under den sidste graviditet og jeg havde også problemer med den i lang tid efter fødslen.

Heldigvis har jeg ikke så mange smerter mere som tidligere i graviditeten. Det der har hjulpet mig er i det hele taget at geare lidt ned. Det kan tydeligt mærkes de dage hvor jeg har overbelastet kroppen og så er nætterne et helvede og det gør afsindigt ondt når jeg skal vende mig. Jeg undgår de ting som jeg ved skaber problemer. Støvsugning, gulvvask og ting hvor jeg står let foroverbøjet. Ifølge min jordmor er der ikke noget man kan gøre for iskiasnerven, men jeg har gode erfaringer med at få manden til at massere der hvor det gør ondt hver aften.



Med venlig hilsen


Winnie


Mor til to dejlige unger og termin den 25. november



0
0
Svar på denne tråd
 
 Iskias i klemme
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 12:55

Jeg havde også en del problemer med mine iskias nerver. Jeg prøvede en fys, og det var altså ingen susses. Tilgengæld var Kranio Sakral Terapi genialt. Jeg havde pisse ondt da jeg kom til første behandling, og mærkede stort set intet til iskias resten af graviditeten. Selvfølgelig også fordi, at jeg begyndte at passe lidt på mig selv.... Men Kranio Sakral var absolut min ven i den sidste periode af min graviditet og kan varmt anbefales.

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider