Hej allesammen 
Mine forældre er gået fra hinanden, og de har udover mig, min lillesøster på 11 år. Hun bor hos min mor. Vores far har vi aldrig rigtig haft et forhold med.
Han vil selvflgelig gerne se min bette søs, men hun vil ikke rigtig besøge ham. Og slet ikke sove hos ham. Når hun er derover laver de ikke rigtig andet end ar se Tv eller hun spiller computer. En enkel gang har de været i Legoland og på fredag tager han hende med i Biografen.
Hun har sagt til min mor at hun håber at han vil køre hende hjem efter biografen. Så hun ikke skal sove der.
Skilsmissen er stadig ny, så der er stadig meget knas mellem mine forældre, men min mor har valgt at lade min sster selv tage stilling til hvad hun vil.
Indimellem påstår han at han at han vil tage sagen i statsamten for at få nogle rettigheder over min sæs.
Det må han jo så gøre, men hvor stor rettighed har han egentlig? Kan han over hendes vilje bestemme at hun SKAL komme og få hende til at sove hos ham. Han har ikke noget værelse til hende.
Syntes det er synd for min søs, så ville gerne vide lidt om hvad vi kan forvente, hvis det ender i statsforvaltningen.
Håber i kan komme med nogle erfaringer