Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Lys om natten?
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 19:16

Egentlig et enkelt spørgsmål. Har I lys hos de små poder, når de skal falde i søvn? Hvis ja, hvilket lys har I så?

Vi har ikke noget lys, og jeg tænker, at sådan en baby vel ikke kan være mørkeræd. Desuden stiller hun sig op og hopper og danser og peger rundt, når lyset er tændt. Men tænk nu, hvis jeg tager fejl, og hun i virkeligheden ville være mere tryg, hvis hun kunne se noget.

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

Lys om natten
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 19:19

Nat = mørke = sove, det fungerer her. Bliver ungerne bange for mørke i takt med de bliver større så må vi revidere og evt. sætte en vågelampe op.

Jeg kender folk der har hele lyskæder tændt på ungernes værelse og det fungerer for dem, men her vil jeg da forsøge at undgå det lysshow ;-).

Mange hilsener Rikka

Mor til en hel masse :-)

0
0
Svar på denne tråd

lys eller ej
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 19:47

Forskning viser at der er et eller andet hormon man udskiller (eller ikke gør, kan ikke huske det) hvis der er lys når man sover - selv en lillebitte vågelampe skulle være skidt.

... Hvad man så formodes at gøre den lyse tid om sommeren, det stod der ikke noget om!

Christina ..Prinser og Prinsesser

skingur@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd

her er det
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 20:49

... mørkt når der skal soves :)

0
0
Svar på denne tråd

her er lyset tændt når
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 22:17

de skal sove, de tør ikke ligge alene i mørket, når de så sover bliver lyset slukket,og tændt i gange hele natten i stedet, så kan de også se når de skal ud og tisse eller vågner og går ind til os... dørene er altid åbne...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

venter en prinsesse, termin ca. 30/1. 2010

opstaldning søges nær 8800 hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 19:16

Jeg fortsætter med lyset slukket. Karla er jo så lille, at hun ikke skal ud af sin seng for at tisse om natten Når/hvis hun selv udtrykker et ønske om lys, når hun bliver ældre, så får hun selvfølgelig det at falde i søvn til.

Tak for jeres svar!

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd

lys eller ej
Forfatter: 
Dato:  14-10-2009 21:52

som helt små er der mørkt

Da den ældste var ca 2 fik hun vågelampe, da hun så kunne se til selv at komme ud af sengen. Nu kan hun ikke sove uden, og skulle det ske at den er blevet slukket og hun vågner om natten, så begynder hun at græde meget/forskrækket.

Vi regner bestemt også med at den mindste skal have vågelampe i forbindelse med ny seng som det er muligt at komme ud af selv.

Beklager taste og stavefejl

Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

Sælges:

WM hoppe ´07 - se Pretty Lady på præs

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider