Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

indlæggelse :-)
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 14:45

Hejsa alle,

ja, så er det tid til endnu en (måske) lang tråd for os :-). Vi skal nemlig indlægges igen. Denne gangn er det dog ikke alvorligt, og dog :-P. Nu skal hun nemlig lære at spise selv, og slippe for den skide sonde. Så vi glæder os rigtig meget.

Selvfølgelig bliver det hårdt, men alligevel. Hvis det kan gøre hun bliver mere "alm" at se på + vi ikke skal lave alle de overgreb på hende, så gør vi det gerne.

Så pas på fra mandag og 4 uger frem!! Det bliver nok med en del piv og forhåbentlig meget glæde.

Ikke fordi jeg vil noget fornuftigt med denne tråd endnu, men glæder mig bare SÅ meget til at slippe for den sonde.

Hjertelig hilsen

katarina

bare et lille billed af prinsessen :-)

Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS)

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Nu med nogen i maven....

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 15:49

Ja, det forstår jeg godt, så er det pludselig mindre synligt at hun er syg! Jeg håber det kommer til at gå nemt, og hatten af for du ser det positive i indlæggelsen, for uanset årsagen, så er det ikke spændende at være indlagt 4 uger.

Pøj, pøj herfra.

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Mor til Jeppe født 16/8-03 og Eskild født 25/8-09.

....og Fina fra Thurø og selskabshyppen Candy i stalden!

0
0
Svar på denne tråd

Mange knus
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 16:52

Mange knus og held og lykke herfra!

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Hold op
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 20:28

op hvor er hun blevet stor :-)og køn er hun jo bestemt også.

Det er da helt vildt :-)

Pøj pøj med det hele .......

MVH Vipse

0
0
Svar på denne tråd

update
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 17:06

ja, så kan jeg jo få lov til at "indvie" min tråd med lidt piv. For det er slet ikke gået som forventet endnu.

Det skyldes hun fik lidt lungebetændelse, var der mistanke om fra egen læge. Men hun kom på pencilin og fik det godt. Så alligevel valgte vi at tager herover for at prøve. Det har både været godt og skidt.

Hun har bare været enormt dårlig i dag!! Hun har haft en hård nat med for lav sat (iltindhold i kroppen). Raske har på 95-100, hun har 75-80 normalt. Men fra vi kom igår har den hele tiden ligget på 65-70. Vores hjertelæge hjemmefra Riget har sagt hun ikke må komme under 70, så der har været en del bekymringer. Det har så resultet i hun igen ligger med ilt, og alligevel ikke er stabil. I dag har hun faktisk lavet en meget ubehagelig rekord med en sat på 35!! JA, 35. Det gjorde lige mor her gik temmelig meget i panik, men fik også en masse læger til at komme. Heldigvis fik hun rettet sig selv med ilten. Men hold op, det var altså ikke lige, hvad jeg havde regnet med og meget ubehageligt. Ikke fordi hun reagerede sønderligt på det selv, men alligevel. Det sætter rigtig mange tanker igang igen, og dårlige/ubehalige minder.

Men nu sover hun og ligger rimelig stabilt. Lavt men begynder at blive stabil. Så foreløbig plan er udskrivelse i 14 dage, og så tilbage og kæmpe videre.

Men selvom hun har det skidt, har humøret været okay. Ikke helt i top som ellers, men ikke noget vildt. Fatter hende simpelthen ikke, vi andre havde jo ligget og pivet. Hvad kan jeg sige, hun er bare min figther!! Sikke en vilje og kampgejst!!

Håber på en mere munter opdatering i morgen

hilsen

katarina

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Nu med nogen i maven....

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 09:38

Øv, en start, føler med jer, det er ikke sjovt med disse "flash backs" hvor en situation minder for meget om noget skræmmende man har været igennem før - man går lidt i panik. Ungerne kæmper videre, som intet var hændt, de er utrolige de små poder

Hvordan går det med maven? Hvornår er det du har termin?

Nanna.

Støt børnecancerfonden

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 10:26

ja, vi sidder her jo så igen og venter på stuegang. Tøsen er som hun plejer. Godt igang med at kaste og undersøge alt i nærheden af hende. Kors hvor er jeg træt af uvidenhed!! Men hvis vi bare skal være indlagte indtil hendes sat er fin, håber vi på at blive overflyttet til Sjælland. Det er jo noget nemmere. Men igen, vi afventer stuegangen.

Men maven har det godt og vi har da alle fået sovet i nat :-). Jeg har termin d 20. februar, så der er heldigvis god tid endnu.

Hilsen

katarina

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Nu med nogen i maven....

0
0
Svar på denne tråd

sidste nyt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2009 20:34

ja, så er vores fremtid her endelig afklaret. Foreløbig plan hedder alm indlæggelse indtil mandag, og hvis hun har det godt og er kommet af ilten, skal vi hjem og holde efterårsferie.

Fra uge 43 og frem hedder den så spisetræning. Så det er bare skønt!! Især at vi nu ved, hvad der skal ske.

Tøsen er også bare i hopla, men meget træt af at være lukket inde på vores værelse. Men alligevel tager hun det pænt. Nu har vi også fået lov til at gå med hende, bare vi har ilt med. Så det er skønt.

Så bare en lille herfra .

Hilsen

katarina

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Nu med nogen i maven....

0
0
Svar på denne tråd

ynk ynk
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 23:53

ja, vi sidder så stadigvæk på et sygehus. Kors hvor er jeg dog træt af det!! Men så længe hun ikke kan klare sig uden ilt, ja så kommer vi jo ingen steder. Dog går det fremad. Hun har været uden hele dagen, men så blev det sovetid. Det kan hun bare ikke klare åbenbart.

Har bare lyst til at tude af frustation!! I morgen har det varet 3 uger, og vi starter på den 4.

Lægerne vil have 2 døgn uden ilt før de slipper os umiddelbart. Men i det mindste snotter hun stortset ikke mere. Så nu er det bare hendes normale rytme som laver @!#$ i den.

Nogen som har lyst til et barn :-P. Ej, vil jo ikke af med hende, men vil bare gerne hjem snart. Så vi kan komme tilbage til Odense og det oprindelige program...

Katarina

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Og lillebror i maven....

0
0
Svar på denne tråd

lllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 11:09

Øv, hvor jeg forstår dig, hvor er det dog bare trælst, læser med herude bag skærmen og føler med jer.

Giv din tøs et kram, det hjælper altid.

Nanna.

Støt børnecancerfonden

0
0
Svar på denne tråd

takker..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 13:21

tak skal du have Nanna.

Jeg er bare rigtig træt af det hele nu. Vi har lige fået en uge mere her, og så må vi se. Tilgengæld har hun så også en skod dag, og skal have ilt igen. Var ellers så fin igår. Gik fra morgenstund til nat uden. Så var begyndt at tro på noget godt.

bræk altså!!!

Hilsen

katarina

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Og lillebror i maven....

0
0
Svar på denne tråd

hjemme
Forfatter: 
Dato:  02-11-2009 21:26

Ja, så kom dagen endelig hvor vi blev udskrevet igen. Hun skulle jo lige have en omgang Rotus virus (maveinfluenza) med på vejen, som de gerne lige ville holde øje med ikke blev værre. Heldigvis er det ikke blevet til mere end dårlig mave. Så masser af ekstra vand, så klarer vi den hjemme.

Det er bare SKØØØØØNT endelig at være hjemme igen. Man kan også godt mærke det på tøsen. Nu sover hun faktisk helt som hun plejer igen.

Glade hilsner

katarina

Beatrice

Vores historie

www.duclos-julsdorf.dk

Og lillebror i maven....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider