ja, så kan jeg jo få lov til at "indvie" min tråd med lidt piv. For det er slet ikke gået som forventet endnu.
Det skyldes hun fik lidt lungebetændelse, var der mistanke om fra egen læge. Men hun kom på pencilin og fik det godt. Så alligevel valgte vi at tager herover for at prøve. Det har både været godt og skidt.
Hun har bare været enormt dårlig i dag!! Hun har haft en hård nat med for lav sat (iltindhold i kroppen). Raske har på 95-100, hun har 75-80 normalt. Men fra vi kom igår har den hele tiden ligget på 65-70. Vores hjertelæge hjemmefra Riget har sagt hun ikke må komme under 70, så der har været en del bekymringer. Det har så resultet i hun igen ligger med ilt, og alligevel ikke er stabil. I dag har hun faktisk lavet en meget ubehagelig rekord med en sat på 35!! JA, 35. Det gjorde lige mor her gik temmelig meget i panik, men fik også en masse læger til at komme. Heldigvis fik hun rettet sig selv med ilten. Men hold op, det var altså ikke lige, hvad jeg havde regnet med og meget ubehageligt. Ikke fordi hun reagerede sønderligt på det selv, men alligevel. Det sætter rigtig mange tanker igang igen, og dårlige/ubehalige minder.
Men nu sover hun og ligger rimelig stabilt. Lavt men begynder at blive stabil. Så foreløbig plan er udskrivelse i 14 dage, og så tilbage og kæmpe videre.
Men selvom hun har det skidt, har humøret været okay. Ikke helt i top som ellers, men ikke noget vildt. Fatter hende simpelthen ikke, vi andre havde jo ligget og pivet. Hvad kan jeg sige, hun er bare min figther!! Sikke en vilje og kampgejst!! 
Håber på en mere munter opdatering i morgen
hilsen
katarina