Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

er jeg hysterisk (dagpleje)
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 06:01

Jeg hentede min søn tidligere end end jeg plejer igår og dette syn mødte mig ;

Jeg bankede på døren og gik ind. I køkkenet sad min søn og et andet barn i højstol. De var HELT alene. Foran dem stod to tændte fyrfadslys. Ca et minutstid kommer dp ind ad havedøren.

Jeg blev noget fortørnet over at de sad i højstol med tændte lys foran sig. Selvfølgelig skal hun tilse de andre børn. Men i min verden skulle hun have taget min søn og det andet barn ned på gulvet først og ikke efterlade dem.

Hvad mener i ???

Min verden fyldes af 4 dejlige pletheste og mit hjerte af 3 sorgfulde tab

R.i.p Sally 8. Oktober 2008

R.i.p.Silja 23. Februar 2009

R.i.p.Tarzan 9. Juni 2009

0
0
Svar på denne tråd

Min unge
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 07:40

kan i løbet af et splitsekund forlade sin højstol for at kravle på bordet så hun kan nå interessante ting - så i min verden er det nogo at lade hende uden opsyn i så meget som et sekund!

Christina ..Prinser og Prinsesser

skingur@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd

det gør man
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 08:04

altså ikke- de små er yderst hurtige og ikke dumme! Som Skingur skriver kan de hurtigt komme ud af stolen og over på bordet- så der bør ikke være tændte lys de kan komme til, og de bør ikke sidde i sådan en stil uden opsyn et split sek!

Nikon-pics4U

2 boks udlejes i 6040 Egtved - gratis mod hjælp i stalden

Her færdes jeg osse: Tør hvor andre tier (IKKE ekstra bladet!)

Termin d 15 dec 09 med en dreng

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 09:34

Var de spændt fast? i deres højstole..

Hvis ikke, så NEJ det var ikke okay..

For netop det med at man da liiiiiige kan nå det og det...er skyld i en del ulykker.

Jeg ville nok blive lidt forskrækket og sikkert komme til at "hoste" min mening op omkring situationen..

God dag

Gitte

SØGER EFTER LÅNEPONY

Mellem 120-138 i stg

Til kørsel og hyggeture i skov.

SE HER:www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 09:52

... syntes du er lidt hysterisk ;-)

Men det kommer an på så meget. Hvor gamle er børnene? Kunne de nå fyrfadslysene?, var de spændt fast i stolene?, er det stabile stole, som de ikke kan komme til at vælte?

Det er rigtigt at man som udgangspunkt ikke går fra et barn i en høj stol, men lur mig om ikke også vi forældre ind i mellem vender ryggen til, fordi vi lige skal hente et eller andet.

Det vil jeg da i hvert fald godt indrømme at jeg gør.

Nu er min datter ovenikøbet også så gammel, at hun selv kan klatre op i Stokkestolen, hvilket hun jo også gør, selvom vi ikke lige er der til at holde øje.

Hun har dog heldigvis ikke fundet ud af, hvordan hun kravler ned igen.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 09:55

Nej de var ikke spændt fast og selv hvis de havde været det havde det i min verden ikke været ok.

Jeg kunne heller ikke tilbageholde min mening da hun trådte ind ad døren, men hun mente jo at det skete der ikke noget ved idet hun kun havde været ude et kort øjeblik

Jeg ved at min søn er altid i alt, på alt og piller ved alt, så for mig at se er det ret held at der ikke skete noget.

0
0
Svar på denne tråd

men hvor
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 10:00

... gammel er din søn? Min datter på 22 måneder har for eksempel ret godt styr på højder, og kaster sig ikke bare ud over kanten, som hun gjorde da hun var et år.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 14:57

Min søn er 21 måneder og kaster sig stadig frygtløs ud fra alt. Og herhjemme klatrer han lystigt op og ned fra sin højstol hvis han øjner en mulighed for det. Han er en rigtig bandit...

0
0
Svar på denne tråd

234567654
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 22:13

Hvorfor passer du så ikke bare selv dit barn?

Så er du da sikker på det bliver gjort som du vil have det..

Jeg er satme glad for jeg ikke er dp'er og skal passe børn for hysteriske forældre

Mvh HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

HeidiZ...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 23:31

det var da en mærkelig bemærkning... Jeg kan da godt forstå at trådstarter eller andre ikke vil have at deres børn efterlades i højstole uden opsyn - og så endda med levende lys på bordet - et oplagt "gå-galt-senarie" i mit hoved... Jeg ville også selv blive gal hvis min (eller det er jo egentlig Villads´) dagplejer efterlod nogen af ungerne på den måde uden opsyn.

Man kan da ikke bare sige at man selv må passe sine børn, hvis ikke man synes det er ok at ens barn udsættes for unødvendigt farlige situationer... Dagplejerne er da ansat til at passe (på) vores børn...

Ditte

Husk at smile til verden...
Så bliver du selv meget kønnere og det meste bliver meget nemmere
Mor til dejlige og frække Villads
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 07:29

Heidi jej passer skam selv mit barn ellere rettere sagt mine børn i det omfang det overhovedet er muligt. Men desværre er jeg, ligesom mange andre mødre nød til at arbejde for at kunne få mad på bordet.

Med den bemærkning kan man tvivle på at du selv har børn.

Jeg oplevede selv den omtalte situation som en mulig farlig situation. Men det gør du ikke kan jeg høre, men det er også helt ok.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider