Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Fornemmelse af køn..
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 12:11

Hejsa .

Jeg venter mit tredje barn til januar - Ifølge md-scanningen en dreng..som forventet .

Det er bare så "mærkeligt", da jeg ventede mit første barn var jeg sikker på det var en dreng - dengang blev jeg kun scannet ved nakkefoldsscanningen, så vi havde ikke set det med egne øjne. Og ud kom - en dreng.

Næste graviditet havde jeg ikke nogen fornemmelse af hvad det var, og ud kom - en pige.

Nu har tredje gang har jeg haft den her stærke fornemmelse igen og har overhovedet ikke været i tvivl om, at inde i maven ligger en dreng - og ja, alt tyder jo på, at jeg har ret. Jeg har dog bestemt mig for en 3D scanning senere "for sjovs skyld", så jeg håber jo, at vi ser det samme som vi så ved md scanningen.

Men det er alligevel lidt skægt, at jeg ved drengene har haft den her stærke fornemmelse og jeg ved pigen, ingen fornemmelse har haft .

Nu håber jeg bare, at der kommer en pigestørrrelse ud og ikke en drengestørrelse - for hos mig var der kæmpe forskel på at føde en dreng på knap fire kilo og en pige på tre kilo - av av ..

Christine

Nu kun med lækre Leopold!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 12:17

min mand ønskede sig en dreng (ja det gjorde vi jo sådan set begge) - han har slet ikk virket som om han var i tvivl om det osse blev en dreng. Da jeg snakkede navne kiggede han på mig og sagde, jamen det er ikk nødvendigt at komme med bud på pigenavne Jeg har hele tiden udtalt at jeg avr sikker på det blev en pige fordi jeg ønskede en dreng - men et el andet sted var jeg faktisk sikker på det blev en dreng alligevel. Jeg turde bare ikke sige det in case han tabte tappen i mellem tiden

Det er mit første og mandens andet barn.

www.nikon-pics4u.webs.com

2 bokse udlejes i 6040 Egtved - en el begge evt. gratis mod hjælp i stalden

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

jeg var helt
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 12:19

100 på det var en dreng, og alle sagde at det var en dreng fordi maven sad som den gjorde og bla bla bla

Ud kom Mikka på 51cm og 3180 g, et styks pigebarn.

Nummer to havde jeg ingen anelse om før han blev født, kunne bare mærke han var stor, og han var 59 cm og vejede så 4075.

Blev næsten skønnet et kilo forkert før jeg kom på fødestuen ... de tippede på 3100-3200 g

så jeg tror ikke helt på mine fornemmelser

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

Johanne var med statsgaranti
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 12:39

en dreng indtil MD-scanningen - så var hun vupti! blevet en pige, griner!

Den i maven er helt sikkert en dreng - griner, det tror jeg i hvert fald.....

Christina & Alle De Forfærdelig Mange Kongelige

skingur@gmail.com

Vil du strikke et par trøjer for mig til Johanne?

0
0
Svar på denne tråd

da jeg ventede
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 13:07

oliver, sagde alle det var en pige pga.maven....jeg var overbevistom at det var en dreng,ogjeg fik ret...

daniella, sagde alle så var en dreng pga.maven, men igen var jeg overbevist om at det var en pige og igen fik jeg ret.....

denne gang har jeg valgt at få kønnet afvide, jeg er selv meget itvivl denne gang.... og scanningen siger pige, selvom jeg mest har fornemmet dreng...men vi venter da og ser.....

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

venter en prinsesse, termin ca. 30/1. 2010

opstaldning søges nær 8800 hurtigst muligt
0
0
Svar på denne tråd

Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 14:11

Jeg har 2 gange født piger, og begge gange vidst det uden scanning eller noget...

Jeg havde, spec første gang, fordi det nu var første barn, indkøbt alt tøj o.l. i lyserødt.

ALT var indkøbt til en pige, fordi jeg vidste det var en pige..

Anden gang, kunne jeg nøjes med lidt, for havde jo gemt det jeg havde, fordi jeg skulle have en pige mere

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Hva ska jeg skrive?

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sjette sans
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 20:24

Første gang havde jeg også en klar fornemmelse af at det blev en dreng - hvilket holdt stik.

Anden gang havde jeg ingen fornemmelse, men håbede da på en pige, da det er sjovet at have en af hver. Det blev en pige.

Tredje gang var jeg overbevist om at det var en dreng, men kønsscanningen viste at det var en pige. Jeg var slet ikke overbevist og der skulle endnu en scanning til som også viste en pige. Nu er jeg efterhånden ved at vende mig til tanken og nu må vi se om et par måneder om det er en lille prinsesse der kommer ud

Med venlig hilsen

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

ikke god til det
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 20:47

med magnus var jeg overbevist om at det var en pige jeg ventede mig... snydt.. med julie var jeg sikker på en dreng.. snydt igen.. heldigt med 3d-scanningerne for ellers havde magnus haft lyserødt og julie lyseblåt;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider