Hejsa
.
Jeg venter mit tredje barn til januar - Ifølge md-scanningen en dreng..som forventet
.
Det er bare så "mærkeligt", da jeg ventede mit første barn var jeg sikker på det var en dreng - dengang blev jeg kun scannet ved nakkefoldsscanningen, så vi havde ikke set det med egne øjne. Og ud kom - en dreng.
Næste graviditet havde jeg ikke nogen fornemmelse af hvad det var, og ud kom - en pige.
Nu har tredje gang har jeg haft den her stærke fornemmelse igen og har overhovedet ikke været i tvivl om, at inde i maven ligger en dreng - og ja, alt tyder jo på, at jeg har ret. Jeg har dog bestemt mig for en 3D scanning senere "for sjovs skyld", så jeg håber jo, at vi ser det samme som vi så ved md scanningen.
Men det er alligevel lidt skægt, at jeg ved drengene har haft den her stærke fornemmelse og jeg ved pigen, ingen fornemmelse har haft
.
Nu håber jeg bare, at der kommer en pigestørrrelse ud og ikke en drengestørrelse - for hos mig var der kæmpe forskel på at føde en dreng på knap fire kilo og en pige på tre kilo - av av
..
Christine