Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Opkast igen??
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 10:03

Ja nu bliver jeg skisme nervøs.

Jeg havde jo lidt problemer med at holde noget i mig i starten af graviditeten, men det stoppede igen i uge 11 eller lign.

Nu er jeg i uge 16, og som lyn fra en klar himmel, har jeg netop været ude og hilse på "ulrik" igen

Det føltes meget voldsommere end tidligere, så er i tvivl om det er graviditeten eller om det er noget helt andet.

Har da godt nok været lidt slatten siden igår formiddags, men tænkte det bare var graviditets-halløj.

Er der andre der har pludselig kastet op uden nogen særlig årsag, midt i det hele?

Eller skal jeg tage det som et sygevarsel, og pakke ned under en dyne?

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Test-hest søges til GRATIS klipning i uge 37. Indenfor storkbh, Køge og Ringsted. Send pb

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 11:41

Jeg kastede op fra uge 8 til uge 11. 12 og 13. uge var der intet og jeg glædede mig over at det nu var ovre og jeg bar ku nyde min graviditet, men her i uge 14 kaster jeg igen op minimum 1 gang om dagen :(

Er bare så træt af det og håber virkelig at det snart stopper.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 19:41

Jeg kastede op de første 4 måneder, hvorefter der var nogenlunde ro, men stadig ingen appetit i 2 måneder og derefter startede det hele forfra igen!!!! enenste fordel var at jeg ikke havde taget et eneste gram for meget på, tvært imod var der røget et par kg på trods af at jeg ikke er overvægtig!!!! Nogle dage var være end andre.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Sygdom.
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 20:42

Hej

Jeg ved ikke ang. opkast, for det har jeg heldigvis ikke lidt af, men der er rigtig mange som har skide-bræk-syge i øjeblikket.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider