jeg har også mest ondt i lænden dog mest i højre side.... jeg lå på ryggen på briksen, og min læge pressede ned på begge sider af bækkenet/hofterne og foran på skambenet, det gjorde ondt i lænd/bækken i højre side på mig, og har nu spredt sig til venstre side også,,,,
da jeg ventede min datter havde jeg samme smerter, dengang trykkede min daværende læge mig på ryggen/bækkenet mens jeg stodop, og sagde at det var bækkenløsnings lignende smerter, og sendte mig til fys for at træne... og dengang blev det kun værre...
denne gang har jeg min læge, fys og jordmoder med ind over og alle kalder det for bækkenløsning, og denne gang får jeg redskaber til at hjælpe mig...
jeg må f.eks ikke støvsuge, tømme og fylde opvaskeren, vaskegulv osv.. selv ridningen er opgivet.....går sygemeldt til termin, da jeg arbejder som rengøringsass. på sygehuset...
har fundet en løsning til at rejse mig fra wc osv unden det gør ondt, bare skub dig frem så du sidder helt ude på kanten, så hav noget at holde fast i og træk dig op... det virker....er jeg nogen steder er handikaptoiletterne guld værd...
mit bækkenbælte støtter virkelig godt, og gør hverdagen rigtig meget nemmere for mig....