Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Prævention?
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 14:08

Nu efter at vi har fået vores skønne knægt, nr. 2 og det er helt sikkert, at der ikke kommer flere - eller skulle komme flere, så skal man jo til at passe på, når man dyrker dette hersens s*x.

Men hvad bruger i af prævention og hvad er der af anbefalinger?

Jeg GIDER simpelthen ikke på pillen igen. Synes efterhånden jeg har proppet min krop med nok hormoner.

jeg synes ydermere heller ikke, at en spiral er særligt tiltalende...

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

spiral
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 14:14

Jeg brød mig heller ikke om spiral tanken, men kom frem til det var det bedste når jeg også ammede.

Jeg var så glad for mit valg, havde ingen gener og det gjorde hverken ondt at få den op eller ud, så det bliver klart en spiral igen når lillebror kommer til verden.

Jeg havde en kobberspiral, har heller ikke lyst til at fylde min krop med flere homoner.

Nina

0
0
Svar på denne tråd

wqheqwheuqwhuei
Forfatter: 
Dato:  29-08-2009 23:10

Efter første fødsel. Havde vi usikker sikker s1x. Forstået på den måde at vi var sammen uden beskyttelse af nogen art andet end at manden rak sig ud i god tid. Dette valgte vi da vi var enige om at sønnen på et tidspunkt skulle være storebror igen.

Det fungerede rigtig godt og blev først gravid da vi var enige om at nu var det ved at være tiden hvor vi gerne ville have den næste.

Her fire mdr efter fødsel af vores andet barn har vi spekuleret frem og tilbage.

Først havde jeg besluttet mig for en spiral. Den var bestilt, købt og hentet hjem. Men fik lov at aflevere den igen på apoteket. Kunne simpelthen ikke få mig til at få den op. Synes den var skræmmende at se på og fik helt ondt i min mave bare ved tanken.

P-piller var jeg ikke glad for pga ammning. Men så hørte jeg om minipiller som ikke er tilsat østrogen og derfor ikke giver risiko for plodpropper og ikke forstyrer amning. De er bestilt og er hentet hjem men har stidg ikke startet på dem. Ved egentlig ikke hvorfor.

Følger lige med og ser hvad i andre gør og hvorfor.

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-08-2009 23:55

vi har altid bare brugt kondom, og så været lidt forsigtige.

Jeg vil nemlig heller ikke proppe mig med hormoner.

Det fungerer fint her

Mor til Lucia 20-06-06 og Angelina 20-06-09 <3

0
0
Svar på denne tråd

nu er det at
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 08:00

trække sig ud før tid jo ikk just prævention... Der kommer små doser sæd mens man hygger osse så er man uheldig så at sige, jamen så er kvinden hurtigt gravid alligevel.

Det lærte min fætter da han ikke ville lytte...

minipiller er det eneste jeg kan komme på sådan rigtigt. Men de er heller ikk lige så sikre som p piller. Mener det er 96-97% sikre man siger.

www.nikon-pics4u.webs.com

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

hxsahxjshdajh
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 08:09

var jo godt selv klare over at det ikke var helt sikker, men som sagt så var vi jo indstillet på at sønnen på et tidspunkt skulle være storebror så det gik jo nok.

Men der står nu i brochuren fra lægen amkring prævention at det at manden trækker sig ud i god tid er ca 70 procent sikker.

Men denne gang er vi ikke interesseret i en mere forløbig så derfor psser vi også mere på.

Har bla også forsøgt med gummi. Men det fungere altså abselut ikke er. Synes at hele oplevelsen bliver nedsat betraktelig også (ja undskyld udtryk) glider det ikke så nemt som uden.

Er begge gange syet med et enkelt sting og synes gummi kommer til at nive på dette ar når vi forsøger med sådanne...

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror ikke
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 10:00

rigtigt på man kan sige at det er 70% sikkert- det kommer andet på SÅ mange ting. kvindens evne for frugtbarhed, mandens kvalitet af de små fyre, hvor meget der kommer imens man hygger osv osv... For ikke at tale om den portion "held" der skal inkluderes så at sige.

Selvfølgelig er chancen nok mindre... Men det kræver kun EN sædcelle der når frem. Og bare den bette klat der kommer flere af mens man hygger indeholder nu pænt mange af de små fætre.

www.nikon-pics4u.webs.com

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

spiral.....
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 23:17

jeg har netop været til en efter kontrol på gyn amb, efter at vi mistedet Noah.

lægen der spurgte også hvad jeg brugte nu. hun ville anbefale mig at bruge en spiral der hedder Mirena. jeg afviste den også med forklaring på at jeg ikke ville fylde kropen med hormoner. men den virker kun lokalt på slimhinderne og er lige så sikker som en stralisation... så jeg overvejer den faktisk.

www.gynaekologen.dk/ Default.aspx?ID=361

Hilsen Nicole

gud har fået en ny lille engel

Noah

F. 27-5-09

t. 27-5-09

altid i mit hjerte

...................................

Skønne marsvin unger sælges, dalmatiner og himalaya, tjek HP

0
0
Svar på denne tråd

Er der
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 08:20

nogen der er stiriliseret? (det staves da vist ikke sådan)

Hvad er erfaringerne med dette?

Minipiller gider jeg heller ikke. Dem tog jeg da jeg havde fået Mikkel.

Det endte med, at jeg rendte og testede for graviditet hele tiden, fordi jeg aldrig fik min mens.

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

for dig er
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 18:00

det en stor omgang hvor de skal ind og brænde æggelederne over men hvis vi tale om michael er det blot et lille indgreb som kan fortages i dronninglund og som gør at i kan hygge jer så meget i vil efter lægen giver grønt lys så hjemme hos os er det ham der må underkniven når vi er færdige med at få børn ikke mig......

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd

P-ring
Forfatter: 
Dato:  23-09-2009 09:59

jeg har valgt en P-ring istedet for det andet....

den er bare god og man skal kun huske at tage den ud efter 3 uger og sætte en ny op igen efter en uge igen..

0
0
Svar på denne tråd

prævention
Forfatter: 
Dato:  23-09-2009 14:09

Når vi er færdige med at få børn, bliver min mand steriliseret. Jeg er rigtig træt af at fylde min krop med hormoner.

Har prøvet både kobberspiral og hormonspiral. Måtte stoppe med dem begge. Blødte meget og længe med kobberspiralen. Med hormonspiralen havde jeg ingen menstrution, til gengæld pletblødte jeg meget. Så jeg røg tilbage på p.piller.

0
0
Svar på denne tråd

Steriliseres...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 12:43

Jeg har tænkt meget på om at jeg skal steriliseres.

Vi venter nr. 2 d. 15 okt. ved planlagt kejsersnit. Vi har snakket med lægerne om at der skal sættes clips på, nu hvor de alligevel åbner.

Men det er forskelligt hvilke hospitaler der gør dette i DK. Her i Svendborg er det ikke deres politik.

Kan selvfølgelig godt se at der kan gå noget galt ved KS eller noget med barnet, så man ville fortryde..

Så jeg vil klart overveje at få det gjort senere.

-Christina

"Never ride faster

than your guardian angel can fly."

1 ton træpiller i sække på palle sælges..
Kan leveres på Fyn.

0
0
Svar på denne tråd

En svær beslutning
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 02:01

er det, at lade sig sterelisere. Min svigerinde har døjet med så store bækkesmerter (hun er meget lille, vejer 42 kg normalt og er et lille nips), så da hun fik kejsersnit med 2. barn fik hun brændt æggelederne (hedder det det).

I deres tilfælder var de sikre, for hendes krop kunne ikke tåle at være gravid igen. Men i andre tilfælde hvor man er frisk og rask, ved man så om man vil have flere børn? Sådan 100 % sikkert??

Sagde Janne

Sælges:

Super sød shetlænder vallak,

tilredet, højde 1 meter.

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider