Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

afskedsgave til verdens bedste dagplejer
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 21:06

nogen som kan hjælpe mig???

frederik skal starte i børnehave om lidt. de betyder jo så også (desværre) at vi ihvertfald i hverdagen må sige farvel til verdens bedste dagplejer.

jeg vil meget gerne give en god afskedsgave...pris???næsten ligegyldigt for hun fortjener en god gave.

jeg vil ikke skrive stolpe og og ned hvor god og kærlig hun er, men blot høre hvad i ville have givet hvis det var jeres dp eller hvad i har givet i sin tid jeres barn stoppede.

syntes det skal være noget som hun efter flere år kan sige at den fik hun fra et barn/familie so har været hos hende...(og en tegning eller krus med billedet af det skønne barn var IKKE lige tanken, da den nok ikke er sjov at have stående/hængende flere år efter barnet er stoppet..

kom endelig med en masse ideer.

Mange hilsner Mette

Mor til Frederik 11 dec 06

0
0
Svar på denne tråd

Afskedsgave
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 21:44

Hej

Da vi i sin tid sagde farvel til verdens bedste dagplejer gav vi hende en kæmpe buket blomster og 2 Trip Trap trolde. De passede perfekt ind i hendes hjem.

Hilsen

Jette

Voksi pose sælges.

0
0
Svar på denne tråd

tjah hvad
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 21:48

med et smykke? for eksempel fra www.sommerfroen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvis hun har have...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2009 23:34

Et træ, en rose....etc. Hvis altså hun har have :-)

Det er da en gave hun kan glæde sig over i mange år.

ellers fx en helt særlig bog - msåke én hun kan bruge sammen med de kommende dagplejebørn ?

Eller noget brugbart som fx en vase, en vandkande el. karafel....ja, der er mange muligheder inden for den genre.

held og lykke....gode dagplejere er deres vægt værd i guld.

/Bluebell

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 09:40

Vi har givet vores dagpleje mor en ansigts behandling, total forkælelse, da den store stoppede og min søsters veninde malede et billed da den bette stoppede. Sådan Poul Pava efterlignning med en masse børn i farver der gik godt ind til køkken.

Men det kommer jo an på hvilken type dagplejer du har. Vores var til rødvin og camping hygge i weekend og Velvære. Smykker havde hun men brugte de samme da hun ikke sådan er en pynte-dukke.

Ved at sådan velvære gavekort er et hit for mange kvinder...

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 10:45

Vored DP gik op i sin have, så jeg købte en stor flot rosenbusk med store røde roser, den gik rent ind!

Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd

vi har
Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 15:45

lige foræret vores dp en olielampe af granit til hendes nye flotte terrasse - som hun blev super glad for :-)

Helena

1 års hingsteplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

Hoppeføl efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

Venter føl i april 2010 efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 18:54

Jonathans dagplejemor fik to bord olielamper fra herstal. Hun blev super glad.

Vi har før givet hende kurve med små luxus ting i til køkkenet f.eks lækker olivenolie, sydesalt, fin chokolade o.s.v. Disse bragte også lykke ,men er jo ikke holdbare i længden.

Hilsen Maria

Livet er for kort til bekymringer

-Men hvor er det svært at lade være

0
0
Svar på denne tråd

Vi gav
Forfatter: 
Dato:  25-08-2009 22:24

Vi gav to små vaser til de første forårs blomster. Katja stoppede omkring påsken så det passede perfekt.

Vi prioterede noget som blev taget frem ind imellem (trip trap nisser, påske pynt div osv). Det er noget vores gamle dp vil huske hver gang hun tager det frem. En buket blomster er flot nu og her, men efter et par mdr er det måske glemt.

0
0
Svar på denne tråd

Det gælder om...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 10:42

.. at pejle sig ind på, hvad hun sætter pris på. Er hun til pynte-nips, havekrukker, frugttræer, god kaffe eller chokolade? Hav øjenene med dig næste gang du henter sønnike.

Vi har også lige sagt farvel til en supergod DP. Hun elsker udendørs lanterner med lys (hvilket var nemt at finde ud af, da de jo stod over det hele).

Til afskedsgave blev købt den største og flotteste lanterne i stil med en anden hun havde, bare dobbelt så stor(kunne tage 3 bloklys, og jeg var nødt til at trække den derover i trækvogn for den kunne ikke komme ind i golfen).

Et hjemmelavet kort med skægge billeder af datteren og en tekst om, hvor glade vi havde været for DP (og hendes mand) blev hæftet på lanternen og "den gik rent hjem"!

Det var så en gave til omk. 600,-... men vi har også været fantastisk glade for hende, og både hun og kommende dp-børn kan få glæde af lanternen i mange år.

Mvh. Lotte_L

"Man får de teenagere man har fortjent!"
0
0
Svar på denne tråd

tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 21:55

alle sammen, de var alle brugbare og gav mig noget at tænke på så nu tror jeg jeg har fudet den helt perfekte gave.

det endte med al verdens plastik tallerkener/krus bestik og opbevarings bøtter til hvis de feks skal på tur (fra ikea som de fleste nok kender)

derudover har jeg købt et par flotte øreringe til hende, dem vil hun ihvertfald kunne have mange år frem.

glæder mig til hun skal have det imorgen, hvor det er frederiks allerseidste dag i dp, det bliver både dejligt med en børnehaven men alligevel vemodigt da han ELSKER at være hos hende og at vi i al den tid har været fuldt ud tilfredse.

men sådan har mange andre sikker også haft det.

endnu engang tak alle sammen

Mange hilsner Mette

Mor til Frederik 11 dec 06

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider