Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sygemelding?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 21:31

Ja nu ligger landet sådan jeg har fundet ud af at jeg er gravid igen. Hvilket er vidunderligt. Men jeg har haft 2 SA'er men jeg har passet mit arbejde. Jeg kan jo ikke sige at det var mit arbejde der var skyld i det, men er vildt nervøs da jeg passer grise og det er ret hårdt fysisk og psykisk (længere historie)

Da jeg så endelig blev gravid og det holdt havde jeg bækkenløsning fra uge 16 og kunne intet lave når jeg kom hjem fra arbejde pga smerter fra bækkenet.

Jeg har så fået afvide flere gange at jeg skal kontakte lægen og evt få en sygemelding, men jeg er maks 5 uger henne og kan vel ikke få en sygemelding der vare så længe?? Eller??

Har bare virkelig ikke lyst til at opleve endnu en SA.

Vores guldklump Freya.

Født d. 07.09.2007

Kl. 04.47

Vægt: 3020gram

Længde: 52cm

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 21:39

Håber dette kan bruges.

Blev selv sygmeldt i uge 4+6 pga uforklarlig blødning (troede jeg var 8+5). En scanning vist så et for lille foster, og dette sammenholdt med blødningerne og smerterne gjorde at lægerne troede jeg var ved at abortere. Var under alt dette sygmeldt ca 3-4 uger, det sagde min engen læge at jeg skulle. Blev så igen fra uge 10-16 sygemeldt pga ekstrem opkast, og igen senere pga bækkenløsning.

Ved ikke om du fik lidt svar på dine spørgsmål???

Held og lykke med den lille ny i maven

0
0
Svar på denne tråd

kontakt din læge
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 22:42

jeg synes du skal kontakte din læge og snakke med dem om at du jo har haft 2 SA'er tidligere. Jeg mener altså at hvis man har haft gentagende aborter så er de villig til at sygemelde en. I det mindste til den største risiko er over.

Jeg forstår i hvert fald godt hvis du er rigtig nervøs ved dit arbejde. Pyha jeg var selv helt ødelagt over hvis jeg bare skulle løfte en kasse på posthuset da jeg ikke var ret langt henne.

Hanne - Nu må lille bebs godt snart komme ud :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider