Det er jo desværre livets realitet, at når man har oplevet, at ikke alting bare kører, at man kommer til nogle store tunge knaster, så glemmer man det ikke.
Det sidder på rygmarven, og man er i sådanne situationer bange for, at det skal ske igen... Uha hvor jeg kender det....
Min ældste datter døde af en sprængt blindtarm, 6 år og 2 dage gammel.... Lillesøster var godt 1½ år, og i guder, hvor har jeg i tankerne, mange gange fulgt lillesøster op af kirkegården, og puttet hendes kiste ned ved siden af storesøster. Hver gang lillesøster blev syg, så var jeg helt hundrede på, at - nå - nu er vi på den igen.
Til sidst tænkte jeg, at hvis vor herrer også ville have hende, så tag hende sku da lidt snart, jeg overlever ikke, hvis jeg skal gå i evig angst for det sker...
Efter nogen tid, besluttede jeg, at jeg måtte få gjort noget ved den tanke, for ellers kunne jeg jo ødelægges af den skræk...
Der skete 2 ting, den ene var, at jeg bevidst arbejdede mig ud af den skræk samt min yngste blev ældre, og kunne selv være mere med, hvis hun var syg....
Men - det kræver en kanon stor indsats at "overleve" naturens luner. Ikke at man ikke overlever, men at overleve så man også LEVER, hvis du forstår...
Selvfølgelig får i et raskt og dejligt barn. I har taget den modgang i skal have, og tænk hvor heldig at have sådan en dejlig storesøster til jeres kommende barn, det skal du være stolt over