Fru Dolmer: hehe tjek, sender en babyhilsen d. 5. juli regner jeg stærkt med 
Dine ord her: "ej jeg gider bare ik det her" totalt flash back til sidste fødsel." Det er simpelthen LIGE på kornet!!
Det tog simpelthen så lang tid sidst, så pt orker jeg det ikke, men er da glad for at høre, at det kan vende mht tankerne.
Det betyder måske bare, at det varer lidt, inden baby er klar.
Er rigtig glad for, at I andre kender til det, for jeg synes næsten ikke jeg har læst andre indlæg, end "nøj hvor er jeg klar til at føde!!!!# - og så følte jeg mig sgu helt underlig 
Kubling : Det kan være, at det nærmest er tankerne der sætter det igang?? Så måske hvis jeg pludselig føler mig klar, så er det bare naturens måde, at forberede mig på! 
Jannie(victor) : Aheem, det var da ikke så fedt at høre 
Håber da sandelig heller ikke at det bliver sådan, som du beskriver.
Havde selv et lidt langt og lidt træls forløb 1. gang, så har selv gået med tanken om, at "nååå ja, det kan da ikke blive værre" men det kan jeg så skyde en hvid pind efter måske 
Sidste gang fik jeg desværre ikke Mads op til mig, da han var blevet født, holdt ham først efter 2 timer, og jeg vil bare
SÅ GERNE have muligheden for, at få den lille baby op i mine arme, når den er født!! Det er det, jeg håber Allermest på! Håbe håbe håbe.....
Sole : du har helt ret, måske er det pt lidt mere 60-40 i frygtens favør
, men satser på, at det forsvinder som dug for solen!
Egentlig lidt skægt, for lige da jeg havde født Mads (og også imens fødslen stod på), tænkte jeg ikke een eneste gang, at "det gør jeg aldrig mere"..... Så sjovt, at jeg har det sådan nu?!
Nå men rigtig rart, at der er andre der har gjort sig de samme tanker, og ja man ved jo godt, at det der kommer ud af det, er guld værd!!! Men skørt som sindet kan spille en et puds.