Idag er jeg i uge 30 og jeg har de sidste par uger haft virkelig ondt i "musklerne" omkring skambenet, det virker nærmest som om jeg er hævet - og jeg er vildt øm! ØV BØV...
Er der nogen der har samme problem? Og hvad gør I evt. ved det?
Jeg har helt fra starten haft ondt i lænden og bækken - men det bliver også bare værre og værre - jeg kan næsten ikke vende mig i sengen og det gør super nas når jeg bare laver den mindste bevægelse - noget der især gør ondt er hvis jeg lige vil skubbe til noget med foden, det gør virkelig ondt helt derop...
Jeg er samtidig ret hård lige over skambenet, eller nederst på maven...
Jeg er i udlandet i øjeblikket, vender hjem her den 30 juni, men der er dælme længe til når man går og har ondt. Jeg arbejder fuldtid, men det er stille kontor arbejde...
Mit blodtryk er fint, tjekker det dagligt, var et hurtigt smut forbi en sygepjeleske i mandags som tjekkede min urin og den er som den skal være ingen svangerskabsforgiftning eller noget...
Jeg passer på mig selv, slapper rigtig meget af, får andre til at bære mine ting og synes i det hele taget jeg er god ved mig selv og den bette, men er bare lidt træt af at have så ondt...
Nogen råd, gode øvelser eller lignende? Eller behandlinger i har prøvet?
Jeg har rig mulighed for at svømme, men kan ikke hlet finde ud af om det er godt eller skidt...