Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

barnedåb og menu
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 13:26

hjælp hvad gør vi???

vi skal holde barnedåb den 19 juli og skal finde på noget mad, det bliver kun en lille fest så det er kun til middag og eftermiddagskaffe...

vi har lejet et lokale i klubhuset i en lille by hvilket jo er fint og billigt, men der er ikke mulighed for at lave mad der, så alt skal laves hjemmefra..

der er en stor grill så vi regner med at vi hvertfald skal have nogle forskellige pølser og måske nogle koteletter, derudover havde jeg planlagt noget med nogle forskellige tærter og så tage vores miniovn med for at varme dem deri, men så er problemet så at vi gerne ville have en form for salat til, og da vi skal være i kirken kl. 9.00 så synes jeg ikke vi har tid til at stå og lave det fra morgenen af, derfor mangler jeg hjælp, er der en form for salat som kan laves dagen før og stadig være lige godt når vi skal bruge det???

kaffen har vi styr på håber jeg da :o)

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

hejsa......
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 19:01

Vi fik et pølsebord fra slagteren der er det hele anrettet og lige til at gå til.....

kåret dsp hoppe ifolet med årets hingst darco sælges

dsp/palomino hoppe føl rød sælges

se også stutterietliselund.dk for DV heste

0
0
Svar på denne tråd

ih det er (næsten)
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 19:35

ligesom vores dyppelse...

Vi fik godt brød & smør,(kolde) deller, en heltstegt (kold) skinke, (kold) kartoffelsalat og HITTET: (kold) broccolisalat (folk ringer STADIG og vil ha opskriften - find den på nettet, tror det er arla - googl broccolisalat med rosiner, bacon og balsamico) - let at lave i god tid (den blir kun bedre af at trække!)

den vil være kanon til grillede what-so-ever :-)

Hav en dejlig dåb :-)

Christina & Alle De Kongelige

Johannes Hjemmeside

chokolade-satin-marsvine-han søges

0
0
Svar på denne tråd

broccoli
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 21:17

det var en god ide, hvis den kan holde fra dagen før så vil det være alletiders..

jeg vil gerne lave så meget som muligt selv, synes det er lidt sjovere :o)

tak for hjælpen

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider