|
|
| Menstruation når man ammer? |
| Forfatter:  |
Broget Ko |
| Dato:  |
17-06-2009 14:27 |
|
Jeg ammer stadigt min 10 mdr gamle datter og har endnu ikke fået menstruation - er det helt ok?
Mvh Louise og Skjalda fra Meldgården Mor til smukke Sigrid 31.07.08 Må jeg leje din foldrenser?? - skriv en pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.. |
|
|
Der er nogen der ikke får sin mens. før de stopper med at amme...-så jeg vil tro det er helt ok. Ellers er der jo muligheden for at spørge lægen .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jojo men læger |
Broget Ko |
17-06-2009 14:44 |
|
har såmænd nok at lave og dette er jo hverken til gene eller fare... jeg undrer mig bare! undskyld lidt kort og uden store bogstaver, sigrid sover i min venstre arm hehe.
Mvh Louise og Skjalda fra Meldgården Mor til smukke Sigrid 31.07.08 Må jeg leje din foldrenser?? - skriv en pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10-4..... |
|
|
Det er iorden... . Jeg tror det er meget normalt, har ihvertfald et par veninder hvor der gik rigtig lææænge inden de fik deres igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her |
nulheste |
17-06-2009 19:09 |
|
ammede til 7 måneder, så kom den. Så nye du bare at du slipper...... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ninja *Frieser* |
17-06-2009 20:31 |
|
Ja, det er meget normalt. MEN, har du prøvet at tage en G-test? Bare for at udelukke det er derfor den udebliver? 
KH Cecilie Den STOLTE ejer af Frieserpigen Tjitske M .V.D. Kastanjehoeve.. også kaldet Ninja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg stoppede med at |
|
|
amme for 4 mdr. siden og min mens er ikke dukket op endnu. Sylvia er fra November 2007, så jeg har ikke haft mens i over 2 år. Enten er jeg gået i overgangsalder uden symptomer eller 2) at min krop ikke rigtig kan finde cyklussen igen. Gravid er jeg ikke. Ved fra andre i mødregruppen at nogle får mens selvom de ammer og andre (ligesom mig) har ikke fået den endnu selvom de er stoppe med at amme. Min store dreng var flaskebarn og min mens dukkede først op da han var 10 mdr. Så der er nok et eller andet med min cyklus..... Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm Beagle |
Broget Ko |
18-06-2009 12:29 |
|
Det lyder da lidt underligt, egentligt? Men ja, kroppen har nok svært ved lige at finde ind i rytmen igen. Graviditet kan så absolut udelukkes da jeg SLET ikke kan finde ud af forarbejdet til denne tilstand nu hvor jeg ammer. Mit hovede kan slet ikke harmonere de to ting samtidigt. Så den er nu nem nok  Nå, jeg nyder "ventetiden" trygt og godt så 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udeblivende mens |
|
|
Da jeg var til gynækolog pga. at jeg stadig småblødte 9 uger efter Markus' fødsel sagde hun at så længe man ammede med mindre end 6 timers interval, ville man ikke få ægløsning. Markus er nu 6 mdr og bliver ammet med max. 4-5 timers interval og jeg har stadig heller ikke fået min mens.
Tina - nu med søn & Anastasia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 timer |
Broget Ko |
23-06-2009 08:49 |
|
Ja der går jo 12 timer imellem her - så den tror jeg ikke lige er sådan helt gældende den regel hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt normalt |
|
|
Jeg fik først min mens efter 11 måneder med min 1. datter. Og her med min 2. datter har jeg fået det efter 6 uger . Dybt skuffet og træls. Havde lige set frem til et år uden stor mave eller mens...
MVH Tina Til Salg:
-Hingsteføl. F: BH Doolittle, MF: Solos Landtinus, MMF: Primus AA. 25000,- -Hoppeføl. F: Zardin Firfod, MF: Solos Carex, MMF: Leandro. Utrolig smuk og feminin. 40000,-
Opstaldning 7490
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 45fr3fr3f |
|
|
ammede til ca 9 mdr der havde jeg heller ikke fået mens endnu. Men den kom med det samme da jeg stoppede med at amme. Så nyd du det bare.
Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har fået |
|
|
Min mens i dag, og Nicklas er 5 uger, så jeg er lige så heldig, som dig Tina Jeg havde også glædet mig til, at skulle nyde det et langt stykke tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg har en lille pige på 10 uger, jeg ammer hende. Da hun var 6 uger fik jeg mens. mega træls, havde lige regnet/håbet på ikke at skulle have det mens jeg ammer..
Mvh. Lene Stald Vestervang Med Lille prinsesse født 140409 Samt Nu med 2 smækre lækre røde føl Pony føl e. Prince Perfect, hingsteføl født 120509 og DV. føl e. "Uno" Don Diego, hoppeføl født 200609.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er noget med et hormon man danner når man ammer der gør man ikke får ægløsning... Og det er derfor rigtig mange siger at man ikke kan blive gravid når man ammer... MEN!!!! Som vi jo også kan læse her i tråden er det jo ikke alle der er lige heldige, så nogle slipper for ægløsningerne og dermed også menstruationerne, og andre får dem bare lige med det samme 
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.
Umay be Royal Født: 1/8-08 Unique Møn Født: 28/4-92 Død: 3/9 - 2008 R.I.P Dulle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mens...... |
|
|
3-4 måneder efter fødsel har jeg været "heldig" eller NOT trods fuld amning....
Mange hilsener Ann-Rikka  Hele familiens hyggehest Jossie sælges Mor til englebarnet Tika R.I.P, Snorre og Danæ Hestene: Jossie og Chico
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ta da da da ! |
Broget Ko |
20-07-2009 19:45 |
|
Så kom min mens! Tænk, jeg synes det er helt sjovt, nu! Havde HELT glemt hvad hulen man brugte, tampax, bind??? Haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke snyd |
|
|
Jeg havde mens. allerede ved 7 (eller er det 5?) ugers undersøgelsen - jeg har fuldammet til hun var 4 måneder... og derefter har jeg ammet lige så ofte som før (unge der pludselig fik smag for BÅDE mad og babs!)
♥ Christina & Alle De Kongelige
TO SMÅ ÆSLER SÆLGES, Nordjyll. hoppe & vallak (ikke mine!!!!)
Skriv besked for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|