Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så skal kroppen bygges op igen!
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 12:40

Jeg ved ikke hvordan jeres krop har det, men men er i temmelig skidt forfatning. Jeg fødte i slutningen af september, og jeg har stort set ikke dyrket det der ligner motion i et helt år, ikke at jeg nogen sinde har gået meget op i sådan noget som motion, men jeg vejer kun 2 kg. mere end da jeg blev gravid, men hvis jeg ser på min krop, så ser det ud som om jeg vejer 10 kg mere.

Jeg er ærligt talt lidt træt af at se på mig selv i spejlet, så nu må jeg igang... Jeg skal igang med at svømme, jeg har tænkt mig at svømme mindst 4 gang om ugen og hver gang skal jeg svømme mindst 2 km(som er det jeg plejer at kunne nå på 1 time), tjaa min kæreste mener jeg er MEGET optimistisk med det mål, men hvis det skal være, så skal det dælme også være noget som batter noget.

Hvis i har andre gode ideer til hvordan man hurtigt fåe sin gamle krop igen, så kom gerne med nogle indput.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Motion
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 13:12

Tja... ens krop har nok på nogen måder ændret sig for altid. Men noget man i hvert fald selv kan ændre på er den bløde mave. Så mavebøjninger må være mit bud.

Og bare jeg dog så selv kunne komme i gang igen også... Så hvis du finder min gamle krop et sted derude, så send den lige hjem igen

mvh Stine

Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk

- nu også med shettere!

Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd

Dumme krop
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 13:59

Sådan har jeg det også.

Mine bukser sidder mega stramme, og jeg vejer altså også kun et par kilo mere, end før jeg blev gravid.

Nu prøver jeg så småt at lave om på min kost. Men helst ikke for meget af gangen, for så går det da slet ikke godt.

Jeg starter med morgenmaden

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

måske jeg
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 14:02

Måske jeg bare har været heldig - her gik der ikke mere end halvanden måned så vejede jeg det samme som inden og så også ud som inden - maven er helt flad som altid

Hvad har jeg gjort? Redet min hest hver dag =)

Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd

Spændende
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 22:08

Jeg har, efter mine 2 tidligere graviditeter, også ret hurtig været tilbage på normal vægt og buksestørrelse - men men men, nu er jeg jo blevet en gammel kone og syntes at det sidder meget anderledes denne gang.

Er spændt på om det kommer til, at gå gnidningsfrit, eller om jeg skal til, at kæmpe for figuren - det har jeg nemlig aldrig prøvet :-)

kigger længelsfuldt efter mine cowboybukser på hylden og håber så meget, jeg bliver i stand til, at montere dem på min krop igen :-)

Held og lykke med træningen...

0
0
Svar på denne tråd

Totalt øv krop
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 08:17

Min krop er heller slet ikke sig selv, trods Magnus er fra feb. 08.

Jeg er startet med en kostomlægning, da jeg gerne vil tabe mig lidt yderligere.

Men noget opstramning bliver også nødvendigt...

Mvh. Gitte

Tag på Årets sejeste ridelejr

læs mere her

Design of G

Hestefotograf

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 08:48

Jeg trænger også til at få gjort noget ved mavedellerne. Fødte for 11 uger siden min 5 barn, og vejer en kilo under normalt vægt.Men min mave er træls at se på. Jeg er så i behandling for bækkenløsning så maveøvelserne må vente lidt.Prøver på at spise sundt, men det kan være lidt svært når man ammer. Så tror desværre det bliver badedragt iår.

0
0
Svar på denne tråd

dejligt...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 09:09

Hvor er det dejligt at jeg ikke er alene!

Jeg var ude og svømme igår, jeg svømmede 88 baner på 60 minutter, jeg er dog noget i tvivl om banen er 25 meter som livrederen fortalte, eller om den kun er 20 meter som der snakkes om i byen, men jeg har da alligevel svømmet et sted mellem 1760 og 2200 meter. Og det synes jeg da er god klaret, når man tænker på at det eneste motion jeg har fået det sidste år, det var når jeg skulle op og ned ad trappen(fra stuen til 1. sal) og nogle gange er det sket i løb, fordi jeg skulle nå telefonen

I dag(det startede allerede mens jeg svømmede) har jeg lidt ondt bag på knæet, som om det er en sene som er blevet lidt overbelastet. Ellers er jeg overhovedet ikke øm nogle steder.

Princemand: ja jeg er nok ikke den eneste som misunder dig, din flade mave, men måske har det også moget med alderen at gøre(he he det bilder jeg mig ihvertfald ind) jeg bliver snart 37 og jeg kan se at du er 14 år yngre .

Jeg tror jeg vil måle mig rundt om livet i dag!

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider