hej alle sammen
ja jeg var jo lykkelig gravid for lidt over en uge siden, sad på en lyserød sky og alt var bare skønt. men den verden braste total sidste onsdag da jeg kom til akut scanning (havde været til en scanning 6 dage inden hvor hjertet slog)
kommer ind og med det samme kunne jeg godt se den lille spire ikke havde vokset siden sidste scanning og hjertet bankede slet ikke.
begyndte at græde og fik snakket med ham om jeg skulle komme ind dagen efter og få det suget ud. så kunne jeg lige vende mig til tanken.for han spurgte mig om jeg ville have det gjort med det samme,men takkede nej, ville gerne lige have det sagt til kæresten hvordan og hvor ledes. så det blev dagen efter.
nu er der gået 8 dage siden det blev gjort, har blødt en lille smugle hver dag men ikke ret meget. og har så også fanget mig en blærebetændelse så har det bare ikke for godt. men er igang med behandling. men hold op hvor synes jeg det er hårdt, men er da stadig ved godt mod 
nå nu til mit spørgsmål til jer der har prøvet det her. hvornår fik i jeres første mens efter sådan en tur? lægen sagde cirka 4 uger, men det er vel forskelligt fra person til person.. og hvad med cyklusen hvornår blev den normal igen.
ved godt jeg ikke kan bruge det som sådan,fordi vi jo er forskellige i vores kroppe. men bare rart at høre hvordan det gik for jer.
utroligt at man kan glæde sig sååå meget til at man får sin mens, det er vist første gang det er sket.